“Perfekt kveld”
Anmeldelse av Padre Restaurant

Padre Restaurant
Vurdert som nr. 51 av 2 269 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Skikkelig innertier!!! Alt stemte! Koselige lokaler, hyggelig betjening og fantastisk mat!! Beste restauranten vi har vært på her i Krakow. Kommer gjerne tilbake, og anbefales på det varmeste.

1  Takk, Bent O

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Fant restauranten på Tripadvisor.
Alt var helt perfekt. Hovedrett fisk og kjøtt. Nydelig dessert. Og for en kelner.

Gunnar Gjertsen

Dato for besøk: august 2018
Takk, GunnarG80
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Dro hit etter anbefaling. Inngangspartiet var litt mørk og "skummel", men nede i kjelleren var det koselig atmosfære. Nydelig mat og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 560beritb
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk. Så bra at vi måtte ha to besøk i løpet av vårt Krakow-opphold. Nydelig mat, fine omgivelser og bra service. Og det til en god pris.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, reiseglad50
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Spiste svinefilet, salat med kylling og salat med okse-veldig godt! Koselige lokaler og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake for middag. Litt bortgjemt sted, men verdt å leite frem!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, lisagS6092TF

Reisende som så på Padre Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Padre Restaurant? Del dine erfaringer!