“Flott måltid”
Anmeldelse av Amarylis Restaurant

Amarylis Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 1 883 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Europeisk, Polsk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med god atmosfære. Fantastisk service. Utrolig hyggelig servitør med mye kunnskap om både maten og drikken. Tartaren var en høydare. Anbefales!

Dato for besøk: november 2017
Takk, MiMi2905

Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Familie på 4, med en noe skeptisk 15-åring. Spesielt siden det ikke var potet med andebrystet han bestilte. Men da maten kom på bordet ble han veldig fornøyd. Han kunne nok spist en porsjon med bare hvetedumplings! Super service, nydelig mat (3-retters) og deilig amarone som passet perfekt til perlehøns. Anbefales!! Ikke dyrt i forhold til samme type restaurant i Norge.

Takk, Lise H
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

God start på første dag i Krakow. En liten perle med få bord, som egentlig fungerer som frokostsal til hotellet. Litt for lyst i lokalet med blå LED lamper, noe som faktisk ble litt strevsomt å se på i lengden. Dette bør de gjøre noe med. Ellers hyggelig med rolig piano musikk som gav det lille ekstra.
Vår servitør «Charles» er noe av det bedre vi har møtt på våre restaurant besøk. Ung og kompetent! Han gjorde vår mat og vinopplevelse fullkommen denne kvelden. Maten var upåklagelig og meget bra! Litt for mye vin pr. rett, men ellers bra. Her får du en solid tasting meny som anbefales på det sterkeste.

Får å komme helt opp i toppen, må de gjøre noe med lyssettingen i lokalet!

Vi kommer gjerne igjen og kan anbefale denne restauranten til alle matglade mennesker

Takk, Frank Robert N
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

En nydelig moderne restaurant i kjelleren på et hotell. Meget profesjonelle servitører. Vi spiste tastingmeny med vinpakke. Alt var helt nydelig, etter vår smak. Ca 900 pln for alt, og det det er ikke dyrt. Først kom en liten tartar av hjort, deretter kamskjell med blomkålpure og chorizo, så var det rådyrfilet med solbær, og hveterisotto, så var det et lite intermezzo med frosne epler. Hovedretter: kveite med savoykål, løk og musling, deretter andebryst med pasjonsfrukt, eple og selleri, etter det, svinefilet med poteter, tranebær, dumplings og purre. Dessert var blodappelsin, sjokolade og kakao. Petit four til slutt. Det var seks forskjellige viner til, og de var satt med omtanke. Bedre blir det ikke.

Takk, MaAnHe
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Restauranten er plassert i kjelleren på et av krakows mange hoteller. Servicen var upåklagelig og vår servitør «Charles» var meget dyktig. Maten var også meget bra, og jeg kan anbefale dette stedet på det sterkeste. Det som imidlertid trekker ned er stemningen i lokalet. Belysningen er for sterk. Blåfarget LED lys i taket og på vegger ødelegger noe av atmosfæren.Lærmattene på bordene minner om en frokostbuffet. Topp mat og service

Dato for besøk: april 2018
Takk, Knarf N

Reisende som så på Amarylis Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Amarylis Restaurant? Del dine erfaringer!