“En Smaksopplevelse!”
Anmeldelse av Amarylis

Amarylis
Vurdert som nr. 13 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Europeisk, Polsk, Fusion
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Wesoła Zachód
Anmeldt 3. januar 2019

Fantastisk sammensatt Tasting menu!
Dette var en skikkelig flott mat opplevelse, men god variasjon og høy kvalitet.
Vi hadde full smaksmeny med vinpakke. Restauranten ligger i kjelleren på et hotell, og har et moderne preg på lokalene. Kelneren for kvelden var vel utdannet og hadde god kontroll på det meste. Vi satt i et del av restauranten som var skjermet for resten av gjestene, noe som ga kvelden det lille ekstra. Rett og slett veldig god mat.

1  Takk, Jcbergum
Przemek_Regi, Guest Relations Manager på Amarylis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Dear Guest,

Thank you for posting such a great feedback, we are immensely grateful for the appreciation of our service and the quality of the dishes. We always do our best to make your experience perfectly suited to you. We hope to see you again at our restaurant. Best Regards from our team.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Dette er en matopplevelser mann må få med seg når mann først er i krakow. Flott atmosfære i restauranten, særdeles godt mat, samt fantastisk betjening som guidet oss igjennom menyen og ga anbefaling om vin :)

1  Takk, terje1982
Przemek_Regi, Kierownik ds. gości på Amarylis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Dear Terje,

We are immensely grateful for your amazing review, thank you that you noticed our top quality of food and knowledgeable service. We are looking forward to your next visit at our restaurant.

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vi booket bord i forveien og gikk for smaksmenyen. Da vi kom inn i restauranten ble vi møtt av en enestående kelner som virkelig sto på og var formidabel hele kvelden. Maten var svært god, men kelneren tok virkelig måltidet til nye høyder.

3  Takk, A.Marie K
Przemek_Regi, Kierownik ds. PR på Amarylis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Dear Guest,

We are grateful that you visited our restaurant and wrote such a beautiful review, we believe that all aspects of our work bring unique experience to our guests, which is why we are glad that you appreciate highest quality meals and personalized service. Thanks awfully!

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Helt magisk fra du kommer inn døren. Utrolig koselig kjeller med live piano musikk. Maten av Michelin klasse der alt var fantastisk gjennom ført. Pleier ikke spise dessert men gjorde det bare for å se om alle meny deler var bra. Magisk. Så en vidunderlig servitør med utrolige vin kunnskaper . Ble helt utrolig. Dette er beste Resturangen i byen.

2  Takk, Shebbas
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og rolige omgivelser. Anbefales på det sterkeste! Veldig hyggelig og kunnskapsrik betjening

1  Takk, maysofies

Reisende som så på Amarylis, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Amarylis? Del dine erfaringer!