“Fantastiske smaksopplevelser!”
Anmeldelse av Zazie Bistro

Zazie Bistro
Vurdert som nr. 92 av 2 238 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Dette er VIRKELIG stedet du bør dra hvis du vil ha fantastiske smaksopplevelser i gourmetklasse til en billig penge! Her spiste jeg noe av den beste maten jeg har smakt i hele mitt liv. Restauranten ser derimot ikke like fancy ut, men er virkelig verdt turen!

1  Takk, sibellaaland

Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og for ikke å snakke om billig!! Utrolig hyggelig servitør og rask servering. Anbefales på det sterkeste. Kommer gjerne igjen hit! Vi var 6 personer som spiste 3 retters- magisk!

Dato for besøk: mai 2017
3  Takk, eirinn0202
Anmeldt 23. oktober 2016

Fantastisk god mat for en billig penge! Hyggelig betjening, veldig delikat mat. Anbefaler spesielt ostesuffle til forrett!

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, odkkrs
Anmeldt 21. oktober 2016

Vi hadde bestilt bord, og bra var det for her er det mange folk hver eneste kvelde hele uka. Jeg tok deilige snegler m/garlic .Grisekjaker til hovedrett og en absolutt god creme brulee til dessert. Har også spist and her, like godt. Greit med husets både hvite og rød vin. Bi besøkte restauranten både i februar og i mai måned, det som skuffer litt at menyen var akkurat den samme. Prisnivå veldig billig i forhold til norske priser.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Hanne Rikke J
Anmeldt 18. oktober 2016

Koselig sted, god service og ligger litt unna sentrum men i en veldig kult område.
Anbefaler Foi Gras, Andebryst og selvfølgelig Krem Brulee <3
Du får UTROLIG mye for pengene ;)

Dato for besøk: september 2016
Takk, zinniabusch

Reisende som så på Zazie Bistro, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Zazie Bistro? Del dine erfaringer!