“Middag på uterestaurant.”
Anmeldelse av Cafe Art

Cafe Art
Vurdert som nr. 508 av 1 905 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi var ute for feiring og ønsket å avslutte med en bedre middag.
De hadde som kokkens anbefaling, Polish plate. Vi trodde da at vi skulle få det mest utsøkte av polsk mattradisjon. Vi ble utrolig skuffet over hvilken kvalitet det var på maten. Og jeg var også så uheldig å måtte ta en tur på toalettet. Trodde ikke at det var mulig å ha så dårlig toalett i 2018. Skittent og uten lås.
Så mitt råd er å styre unna.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tore M

Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Personalet tar ikke kontakt. Ser ned. Må hentes for å bestille. Kjempe lang ventetid før drinkene kommer. Må hentes for å få betale. Regninga er nesten uleselig og vi går for å hente meny for å finne ut av den. Det får vi ikke, men personal skal hjelpe oss. Hun finner heller ikke ut av det, og etter laaaang tid henter hun drikkekartet slik at vi kan regne ut selv.

Dato for besøk: april 2018
Takk, MonicaS2637
Anmeldt 21. april 2016

Vi var fire stykker som skulle spise lunch. Fikk rask god kontakt med betjeningen og det var flott service. Maten var helt grei, fikk mye på tallerkenen :) Vi var en annen dagen der med 15 stk, som det egentlig ikke var plass til, men det fikset de i full fart :). Alle fikk rask service og mat :) To av betjeningen Tomaz og Kamir var ekstra service innstilt :)

Dato for besøk: april 2016
Takk, Mary-Ann G
Anmeldt 16. april 2016 via mobile enheter

En av de verste matopplevelsene jeg noengang har hatt. Utrolig lenge å vente på maten, og når den først kom lignet den ikke på det som sto i menyen i det hele tatt. Salat var blitt til stekte grønnsaker og vi fikk pommes frites til alt selv om det ikke sto i menyen. Alt av kjøtt var stekt så lenge at det var veldig tørt (og vi bestilte medium-rare). Det tok 15 minutter fra vi fikk første rett og til alle hadde fått mat. Anbefales overhodet ikke.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Elinhe
Anmeldt 31. mars 2016

Cafe Art ligger inn et portrom ved Torget midt i Gamlebyen. En kvinnelig "markedssjef" ute ved porten snakket så godt om stedet at vi lot oss overtale. Stedet gjorde ikke mye av seg utenfra, og det var ikke stort inne heller. Men koselig atmosfære, hyggelig betjening og som det skulle vise seg, god mat, retterferdiggjorde absolutt entusiasmen til "innpiskeren". Stedet var nesten fult besatt, men drinker kom raskt: Mat ble raskt bestilt og etter kort tid kom hovedretten. En sammensatt rett for 4 pers., passet bra siden vi var 2 par. Fantastisk godt, MYE mat, greit presentert og utrolig mange ingredienser. And, svin, gulasj masse grønnsaker m.m., vi greide ikke alt, men smakte på det meste.Servitøren bar drikke og passet på at vi hadde det vi trengte, prisen ok for et nydelig måltid, hva mer kan en ønske seg? Anbefales absolutt!!

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Martinkri

Reisende som så på Cafe Art, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Cafe Art? Del dine erfaringer!