Privat transfer: Krakow Airport - Krakow City

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Krakow Airport Express på
Anmeldt 4. desember 2017

Når du kommer til Krakow, ikke vær redd for å ta de beste taxiene utenfor hovedinngangen ved flyplasse. De står der i sine svarte drasser med sine limosiner. Meget behaglige og serviceinnstilte sjåfører som kjører deg dit du skal for en rimelig fast pris. Anbefales på det beste.

Dato for opplevelse: november 2017
2  Takk, Otac50
Anmeldt 21. august 2017

Ble hentet på flyplassen som avtalt og kjørt direkte til hotellet.
Returen til flyplassen ble også utført helt etter avtalen.
God service, hyggelige sjåfører til greie priser.

Dato for opplevelse: august 2017
2  Takk, Anders Hallvard S
Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Vi var et selskap på 14-16 personer som skulle fraktes fra Katowice til vårt hotell i Krakow og dette selskapet leverte 100%

Sjåførene var hyggelige og presise til avtaler. Lovet kjørelengde og pris som ble avtalt.

De anbefales på det varmeste og kommer til å bruke dem igjen.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, larsgunnarp
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Brukte Krakow Airport express til og fra flyplassen. Hyggelige og flinke sjåfører som møtte til avtalt tid. Nye, fine biler med god plass. Kostet 79 pln per vei, Det er mindre enn vi har betalt med taxi ved tidligere turer til Krakow. Kommer til å bruke dette selskapet igjen.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, palgartn36
Anmeldt 7. november 2016

Vi benyttet oss av Krakow Airport Express - Tours under opphold i Krakow. Dette var en bra opplevelse. Hyggelige og presise sjåfører, med biler i god stand, og godt vedlikehold. Prisen var også bra sammenliknet med andre liknende tjenester. Kan absolutt anbefales!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, kjetilpettersen79