“Knallgod polsk mat ”
Anmeldelse av Staropolska Restaurant

Staropolska Restaurant
Vurdert som nr. 472 av 2 096 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Her får du typisk polsk mat i enkle, men hyggelige omgivelser. De ansatte tar godt vare på deg og vi følte oss velkommen og godt ivaretatt under hele besøket.
Vi spiste en gryterett vi fikk anbefalt av kelneren, den smakte fantastisk!
Kommer gjerne tilbake!

Takk, kselboskar
Ewa C, Dyrektor generalny på Staropolska Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

We are grateful for this kind comment. We are happy that your meal at our restaurant was enjoyable. We work hard to make our Guests happy and appreciate your feedback. We hope that once You will return to us.

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

God mat som vi ikke trengte å vente noe lenge på. Effektiv betjening som kom med meny kort tid etter vi satt oss.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mariannel691
Ewa C, Dyrektor generalny på Staropolska Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Thank you for your feedback . It is important for us to know our guests' impressions so that we keep providing a high quality of services.

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Helt enormt go pizza! Flott beliggenhet, god service! Og godt øl! Kommer til og ta turen hit flere anledninger!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 351annemariel

Thank you very much for visit and for sharing your opinion on Trip Advisor. Thank you for appreciating our food . Our goal is to provide the highest quality of services and give the Guest full satisfaction .

Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch på denne restauranten som ligger mitt på torget i gamlebyen i Krakow. Flott beliggenhet! Det var nydelig sol da vi satt der, selvom det var litt vind hjalp det godt med varmelamper.
Vi spiste pizza og lasagne. Maten smakte godt og prisene var billige.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kselboskar
Ewa C, Dyrektor generalny på Staropolska Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Dear Guest,
thank you for your comment . Our great location is indeed is our big asset. Being so central in the city center is ideal for everyone. I am happy to read that you enjoyed the meal. I believe that you’ll come back.

Anmeldt 9. juli 2017

Restaurenten ligger perfekt til ved kirken på torget i gamlebyen.
de serverer nydelig pizza med tynn bunn og selvfølgelig godt noe kaldt og godt i glasset.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Terje1
Ewa C, Dyrektor generalny på Staropolska Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2017

Dear Sir,
thank you very much for taking your time for writing our review. I am satisfied that you liked our location , pizza and drinks. See you in our restaurant during your next visit in Krakow.

Reisende som så på Staropolska Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Staropolska Restaurant? Del dine erfaringer!