“Denne restauranten er verd et besøk!”
Anmeldelse av Papryczki 5

Papryczki 5
Få mat levert
Vurdert som nr. 121 av 2 096 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Dette er en italiensk-marokkansk restaurant. Vi bestilte tagliatelle med henholdsvis kylling og scampi. Fantastisk godt, i passelige porsjoner. Ble ledsaget av en kjempegod ripasso vin og eton mess-mus kokos til dessert. Ligger i gamlebyen, i flotte og koselige lokaler. Vi var heldig med vår servitør, som gav oss gode anbefalinger. Denne plassen skal vi garantert tilbake til neste gang vi besøker Krakow!

Takk, Bjørn R

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi besøkte papryczki 5 flere ganger under vårt opphold. Veldig god frokost. Koselig bakehage og god service gjorde det til en flott start på dagen. Kommer garantert igjen neste gang vi er i Krakow.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, MiMi2905
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Et lite men koselig spisested et steinkast fra torget i sentrum. Flott bakgård også, men der bør Nan bestille på forhånd. Vi fikk bare plass inne.
Vi bestilte pizza og den CAR ekte italiensk og meget god.
Stor pizza og en halvliter, ble tilsvarende 100 kroner

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelige ansatte og en veldig koselig restaurant. Her finner alle noe de liker. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, martinem852
Anmeldt 14. august 2017

Hyggelig restaurant, vi spiste frokost her to ganger og den var veldig god. Veldig hyggelig bakgård med en god atmosfære. Betjeningen var veldig hyggelig og profesjonelle. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Oddny E

Reisende som så på Papryczki 5, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Papryczki 5? Del dine erfaringer!