Hotel Santi(Krakow)
Queen Boutique Hotel(Krakow)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 152 per natt.

Gratis avbestilling frem til 25/07
Besparingsvarsel! 26 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 26 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 107 per natt.

Orbitz.com
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 20 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 20 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 153 per natt.

Priceline
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde et familierom til 4, og hadde et ypperlig opphold. Rommet var bra i størrelse, sengene gode, og hyggelig og god service. Godt renhold, og frokosten var helt ok. Restauranten i tilknytning til hotellet serverte en rikholdig og velsmakende meny i hyggelige omgivelser. Hotellet ligger ca 6 min gange fra markedsplassen - helt ok avstand, og dermed mindre støy og uro på natta.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Stig B
LOGOS-KRAKOW, Kierownik på Logos Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2017

Dear Guests, It is a great pleasure to read that you had such an enjoyable stay. Thank you for your recommendation. We would be delighted, if you would come back to Krakow and stay once again with us. Please do not forget to take your family and friends. We will be waiting for you in near future. Best regards

Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Passelig gåavstand til gamlebyen, rolig strøk. Vi fikk heldigvis ett rom som hadde aircondition noen rom hadde bare vifte. Greie senger og rent rom men litt gammeldags og litt slitt. Helt grei frokost.

Opphold: juli 2017, reiste med venner
Takk, ann-reisende
Et TripAdvisor-medlem
Krakow, Polen
Anmeldt 21. mars 2012

Hotellet var greit.. God service - Stort og lyst rom - Sentral beliggenhet -

Vil klage på ein ting: Dagen før avreise, fekk eg resepsjonen til å bestille taxi til plyplassen dagen etter. Då kom der ein pirat taxi. Uten taxi skilt og uten takstmeter. Ein heilt vanleg personbil. Eg avtalte pris på forhånd, så det blei som vanleg taxi. Eg sa i frå til sjåføren at han ikkje var taxi. Han blei litt hissig, men ellers ok.

• Opphold: mars 2012, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hotell.no
Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 6. oktober 2011

Flott beliggenhet. Kort vei til markedet og gamlebyen. Rent. God service. Ordinær standard på rommene, men ok i forhold til prisen. I alt god valuta for pengene.

• Opphold: september 2011
Takk, KjellemannNorway
Anmeldt 31. oktober 2010

Logos hotell er et kjempe fint hotell som ligger en liten labbe tur unna sentrum. Noe som er veldig greit for å få det stille på natten. Det eneste som var ulempe var at noen etasjer kunne man ta heis til mens andre kunne man ikke. men det var kanskje like greit å ikke med all den gode polske maten innabords hver dag!

Opphold: mars 2010, reiste med venner
Takk, ThereseT1