Ulike måter å oppleve Mariakirken på
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott utsmykket kirke ved torget. Har man interesse for kristelige ting eller bare for å se storslåtte utsmykninger, kan denne kirken virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, nftm
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Mariakirken er absolutt verdt et besøk. Inngangsbilletten kostet ca. 25 NOK og
en må kjøpe et oblat for å kunne ta bilder inne i kirken i tillegg.

3  Takk, haswe
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Dette må du besøke når du er i Kraków, en åndelig opplevelse. Ligger i hjerte av Kraków. Må oppleves

1  Takk, yousufg859
Anmeldt 14. juli 2018

Fantastisk flott kirke. Vi gikk rundt på egenhånd og kikket og det holdt for oss. Veldig informativt skriv vi fikk med da vi betalte inngangsbilletten.

Takk, Marianne J
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Stort og flott byggverk! Anbefaler alle besøkende å gå inn i kirken. Billetter til tårnet er mulig å få kjøpt, men det er stort sett fullt og til avtalte tider. Vi rakk dessverre ikke tiden som var satt opp og fikk ikke være med på andre turer senere.

Nye billetter måtte da kjøpes, ikke spesielt imponerende.

Kirken ligger på det store torget i Krakow by og er definitivt verdt et besøk!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, frankrobertn