Krakow Old Town Guided Walking Tour

fra
USD 20,12
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Mariakirken på
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Det anbefales å ta en tur hit, kirken ligger ved torget og mange flotte spisesteder! Anbefaler på det sterkeste!

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, marteklausen
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott utsmykket kirke ved torget. Har man interesse for kristelige ting eller bare for å se storslåtte utsmykninger, kan denne kirken virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, nftm
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Mariakirken er absolutt verdt et besøk. Inngangsbilletten kostet ca. 25 NOK og
en må kjøpe et oblat for å kunne ta bilder inne i kirken i tillegg.

3  Takk, Wenche H
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Dette må du besøke når du er i Kraków, en åndelig opplevelse. Ligger i hjerte av Kraków. Må oppleves

1  Takk, yousufg859
Anmeldt 14. juli 2018

Fantastisk flott kirke. Vi gikk rundt på egenhånd og kikket og det holdt for oss. Veldig informativt skriv vi fikk med da vi betalte inngangsbilletten.

Takk, Marianne J