Ulike måter å oppleve Mariakirken på
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har inntrykk at jeg har aldri sett noe som er mer vakkert enn Mariakirken. Kom flere ganger for å se og føle juleatmosfæren der. Kirken ble dekorert av den berømte polske maler Jan Matejko og hans 2 elever. Det var ikke oppvarmet når de gjorde jobben. En elev hadde høydeskrekk og en annen hadde allergie til denne typen maling som de brukte. Men de klarte å gjøre det perfekt.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Det anbefales å ta en tur hit, kirken ligger ved torget og mange flotte spisesteder! Anbefaler på det sterkeste!

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, martebuer
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott utsmykket kirke ved torget. Har man interesse for kristelige ting eller bare for å se storslåtte utsmykninger, kan denne kirken virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, nftm
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Mariakirken er absolutt verdt et besøk. Inngangsbilletten kostet ca. 25 NOK og
en må kjøpe et oblat for å kunne ta bilder inne i kirken i tillegg.

Dato for opplevelse: juli 2018
3  Takk, haswe
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Dette må du besøke når du er i Kraków, en åndelig opplevelse. Ligger i hjerte av Kraków. Må oppleves

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, yousufg859