Krakow Old Town Guided Walking Tour

fra
USD 18,24
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Mariakirken på
Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Det koster 10 Slothy å komme inn, men du får valuta for pengene. En original kirke. Ikke likt så mye vi har sett før; spesielt taket. Flotte malerier. Uendelig mange alter og figurer. Det pågår renovasjonsarbeid i deler av kirken innvendig.

Dato for opplevelse: desember 2019
3  Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Utrolig fin kirke som ligger på torvet, verdt et besøk! Mye flott arkitektur. En fantastisk jobb som er gjort her.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, Hanne S
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Vakkert!
Trompetmannen som spiller er idyllisk.
Kjekt å bare sitte på torget å oppleve og ta innover seg det som skjer.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, 171marianneg
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Enestående kunstverk. Må besøkes hvis du er i Krakow. Her var det utsmykking fra flere tidsepoker. Altertavlen var under oppussing, så vi fikk sett hvordan det gjøres av en kunstner. Et landemerke på torget.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Tone Ragnhild R
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Vi dro innom Mariakirken i Krakow under en skoletur. Dette er en storslagen kirke med flotte utsmykninger innvendig. Det kostet 10 zloty å komme inn. Absolutt verdt prisen.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Erlend1973