Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 08.02.23
Anmeldt 13. november 2017

Hotel Wawel er et gammelt hyggelig hotell i gamle byen i Krakow. Det ligger sentralt men det er rolig rundt hotellet. Betjeningen er hyggelig og rommene er store. Tror vi fikk det største i øverste etasje med stort bad. Frokosten er grei og det er veldig mye folk og spiser på restauranten der om kvelden, både av de som ligger på hotellet og andre. De serverer tradisjonell polsk mat. Det er også tilgang til spa på hotellet. Sengene var gode og det ble skiftet håndkle hver dag.

Romtips: De største og beste rommene ligger nok i toppetasjen(4. etasje)
Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, Trine W
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Fint hotell med veldig bra beliggenhet. 5 minutter til markedsplassen. God service i resepsjonen. Hyggelig frokost. Litt dårlige senger (twinbed), men stort rom. Flott bad. Fin bakgård for en kopp kaffe. Jeg bestilte massasje i resepsjonen og kunne enten få det opp på rommet eller i spa-avdelingen. Meget hyggelig priser på det. Flotte restauranter 1-2 minutter fra hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2017
3  Takk, karin375
Anmeldt 13. juni 2017

Hotell Wawel var et godt utgangspunkt for fem flotte dager i Krakow. Stort og fint rom i 4. etasje og hjelpsom betjening. Frokosten OK, men vi savnet grovt brød. På kvelden er frokostsalen og bakgården en liten, men særdeles god restaurant, som har and som spesialitet.

Romtips: Vi sjekket inn forholdsvis tidlig og ble tilbudt oppgradering til større rom uten ekstra kostnad.
3  Takk, Dagfinn B
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

God service. Ok frokost. Bra, rent rom og helt nytt bad. Noe støy fra kirkelokker i nærheten om morgenen, men det må man vel akseptere i katolsk land. Noe treg wifi. Sentralt beliggende. Kan anbefales

2  Takk, ove b
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Vi hadde 4 flotte dager i Krakow☀️
Bodde her på Hotel Wawel som er et fantastisk Hotel å bo på. Det er lite og hyggelig Hotel med veldig god service.
Rommet vi bodde på var stort og sengen var god å sove i. Frokosten var god og det var bare å bestille det som ikke sto fremme.
Beliggenheten var helt topp bare noen m å gå, så var du i gamlebyen. Selv om det var så sentralt var det stille og rolig
Anbefaler absolutt dette hotellet .
Skal vi til Krakow igjen bor vi på dette hotellet

4  Takk, ToveZDalland