Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Vio.com
HurbUSD 90
Anmeldt 14. juli 2018

Hotellet var helt greit. Hyggelig betjening. Rengjøring kunne vært bedre. Det lå mørke hår på badegulvet (jeg har grått hår og min datter er blond) de dagene vi var der, så det var jo tegn på at det ikke var vasket så nøye. Toalettet ble heller ikke vasket.
Perfekt beliggenhet i det jødiske kvarteret. Det lå masse hyggelige små butikker rett utenfor, gallerier og små perler.
Spisesteder krydde det av der.
Var ikke mer enn rundt 10-15 minutter å gå til selve "torvet". Så her er det beliggenheten som vi var mest fornøyd med.
(musikken i frokosthallen hadde passet best til tenårinsggjenger, både med tanke på type musikk og høyden på musikken)
Vi fikk rom bort fra veien og vi slapp heldigvis støy fra vei/bråk fra pub/restauranter.

Romtips: Best å bo inn mot bakgården.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Marianne J
Malgorzata B, Front Office Manager på Regent Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Dear Guest. Thank you for opinion. However we are sad that you found your room not cleaned up carefully. If you let us know immediately we would check the situation. We do apology. Best regards. Wojciech Sozanski

Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Rimelig og godt hotell som ligger sentralt i forhold til Jødekvartalet. Mange små og koselige butikker, gallerier, spisesteder og puber rett utenfor døra. Anbefales på det varmeste om man vil ha en litt annerledes weekend i storby.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Dritogdra
Malgorzata B, Manager på Regent Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2016

Dear Guest,
It was a pleasure to read your review. We are look forward to see you on your next visit to Krakow.
Kind regards
Malgorzata Badocha

Anmeldt 9. juni 2016

Vi var 3 par som var på weekendtur til Krakow tidlig i juni. Vi bodde på dette hotellet, som har en sentral beliggenhet. Hotellet var rent og pent, rommene var helt OK. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom med å bestille utflukter og ordne med transport. Jeg kommer gjerne tilbake.

Romtips: Rlig rom i 3. etasje vekk fra gaten.
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, SkjalgK
Malgorzata B, Manager på Regent Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2016

Dear Guest,
Thank you very much for your nice review. We are really glad that you enjoyed your stay at our hotel and we hope to see you again.
Kind regards
Malgorzata Badocha

Anmeldt 17. april 2013

har akkurat kommet hjem fra Krakow hvor vi bodde på dette koslige hotellet, bodde i tredje etg. stort og fint rom me takvinduer, noe støy fra gaten utenfor men ikke værre en at vi fikk sove. Frokostbuffe`n var enkel men det de hadde var godt. hadde et kort man kunne henge på døra om man ville ha rommet ryddet og nye håndklær, og det fungerte helt topp. Eneste som var litt negativt var at det var mørke bad.
Hotellet kan også ordne med turer til saltgruvene, Auschwitz osv.
Hotellet ligger i det gamle jødekvartalet så det tar en 15-20min. å gå til Gamlebyen, men taxi er ikke dyrt. Strykejærn lånes ut i resepsjonen. Dagen vi skulle reise hjem gikk flyet kl.21.15 og vi måtte sjekke ut kl.12.00 var ikke noe problem vi fikk ha bagasjen trykt på et låst rom ved resepsjonen. Bor gjerne her igjen om vi skal til Krakow.

Dato for oppholdet: april 2013
Takk, annkri
Anmeldt 7. mars 2013

jeg og min familie har bodd på dette hotellet ved flere anledninger og trives veldig godt her. det er nok litt gammedags men det er det som er sjarmerende med regent. personalet er hyggelig og hjelpsom og sjåførene som jobber der er også veldig hyggelig . Rommene er fine , og beliggenheten perfekt hvis du ønsker å bo i kazimires, jødedistriktet . det ligger vel ca 30 min gange fra gamlebyen i krakow men en taxi koster ikke mye . kazimirez er veldig retro og har mange sjarmerende og koselige små barer, restauranter . Om søndagen er det et stort marked der . jeg foretrekker å bo i kazimirez når jeg er i krakow , bodde i gamebyen sist men tenker jeg vil tilbake til kazimires neste gang =)

Dato for oppholdet: november 2012
  • Reisetype: Reiste med venner