Guri
4,0 av 5 boblerAnmeldt 15. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Malgorzata B, ManagerRegent Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. des. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to write such a lovely review. It is fantastic to know that everything was to your liking and that your stay with us was so enjoyable. We hope to welcome you back to our hotel in the future. Kind regards, Malgorzata Badocha
kr 2 200
  • ibis Budget
    kr 652
2.2 km fra Regent Hotel
Gratis Wi-Fi
Se flere hoteller i Krakow
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Greit hotell. Bare synd det mangler restaurant som kan holdes åpen året rundt. Vi var her i forbindelse med julemarkedet og måtte ut igjen for å spise. Frukosten var bra 😀 Ikke mye å klage over 😀Det var vel 200 tegn

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, geirk393
Malgorzata B, Manager på Regent Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Dear Guest, Thank you for taking the time to review you recent stay with us. I do hope that we will have the opportunity to welcome you back on your next visit to Krakow. Kind regards, Malgorzata Badocha

Anmeldt 14. juli 2018

Hotellet var helt greit. Hyggelig betjening. Rengjøring kunne vært bedre. Det lå mørke hår på badegulvet (jeg har grått hår og min datter er blond) de dagene vi var der, så det var jo tegn på at det ikke var vasket så nøye. Toalettet ble heller ikke vasket.
Perfekt beliggenhet i det jødiske kvarteret. Det lå masse hyggelige små butikker rett utenfor, gallerier og små perler.
Spisesteder krydde det av der.
Var ikke mer enn rundt 10-15 minutter å gå til selve "torvet". Så her er det beliggenheten som vi var mest fornøyd med.
(musikken i frokosthallen hadde passet best til tenårinsggjenger, både med tanke på type musikk og høyden på musikken)
Vi fikk rom bort fra veien og vi slapp heldigvis støy fra vei/bråk fra pub/restauranter.

Romtips: Best å bo inn mot bakgården.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Marianne J
Malgorzata B, Front Office Manager på Regent Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Dear Guest. Thank you for opinion. However we are sad that you found your room not cleaned up carefully. If you let us know immediately we would check the situation. We do apology. Best regards. Wojciech Sozanski

Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Rimelig og godt hotell som ligger sentralt i forhold til Jødekvartalet. Mange små og koselige butikker, gallerier, spisesteder og puber rett utenfor døra. Anbefales på det varmeste om man vil ha en litt annerledes weekend i storby.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Dritogdra
Malgorzata B, Manager på Regent Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2016

Dear Guest,
It was a pleasure to read your review. We are look forward to see you on your next visit to Krakow.
Kind regards
Malgorzata Badocha

Anmeldt 9. juni 2016

Vi var 3 par som var på weekendtur til Krakow tidlig i juni. Vi bodde på dette hotellet, som har en sentral beliggenhet. Hotellet var rent og pent, rommene var helt OK. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom med å bestille utflukter og ordne med transport. Jeg kommer gjerne tilbake.

Romtips: Rlig rom i 3. etasje vekk fra gaten.
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, SkjalgK
Malgorzata B, Manager på Regent Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2016

Dear Guest,
Thank you very much for your nice review. We are really glad that you enjoyed your stay at our hotel and we hope to see you again.
Kind regards
Malgorzata Badocha

Anmeldt 17. april 2013

har akkurat kommet hjem fra Krakow hvor vi bodde på dette koslige hotellet, bodde i tredje etg. stort og fint rom me takvinduer, noe støy fra gaten utenfor men ikke værre en at vi fikk sove. Frokostbuffe`n var enkel men det de hadde var godt. hadde et kort man kunne henge på døra om man ville ha rommet ryddet og nye håndklær, og det fungerte helt topp. Eneste som var litt negativt var at det var mørke bad.
Hotellet kan også ordne med turer til saltgruvene, Auschwitz osv.
Hotellet ligger i det gamle jødekvartalet så det tar en 15-20min. å gå til Gamlebyen, men taxi er ikke dyrt. Strykejærn lånes ut i resepsjonen. Dagen vi skulle reise hjem gikk flyet kl.21.15 og vi måtte sjekke ut kl.12.00 var ikke noe problem vi fikk ha bagasjen trykt på et låst rom ved resepsjonen. Bor gjerne her igjen om vi skal til Krakow.

Dato for oppholdet: april 2013
Takk, annkri