SPAR USD 21
SPAR USD 21
Orbitz.comUSD 156
ZenHotels.comUSD 177
Anmeldt 14. september 2016

Flott hotell med fantastisk beliggenhet. Gåavstand til alle hovedattraksjoner. Plassert midt på torget i gamlebyen. Svært behjelpelig og vennlig betjening. Store rom. Godt renhold. Absolutt å anbefale!

Romtips: Rom i øverste etasje har en liten balkong med nydelig utsikt over torget i gamlebydelen.
Dato for oppholdet: august 2016
2  Takk, Linda T
Anmeldt 11. desember 2015 via mobile enheter

Flott gammelt hotell. stort rom med kaffemaskin, rikholdig minibar, lydisolert, gode senger. Nyoppusset lekkert bad. Stor frokost. Hyggelig og hjelpsom betjening. Beliggenhet midt i sentrum. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Ragnhild S
Anmeldt 15. desember 2014 via mobile enheter

Super service og meget hyggelig resepsjonist. Beliggenheten er perfekt for et besøk i Krakow, med utsikt over gamletorget. Store fine rom med renhold to ganger pr dag. Førsteklasses restaurant i andre etasje. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, 178olavb
Anmeldt 1. juni 2014

Fint og gammelt hotell med ypperlig beliggenhet på torget i sentrum. Vi hadde rom med vindu mot torget. Det blir litt lyd fra folkelivet utenfor, uten at det forstyrret oss. Rommet var stort, senga god, ok priser i minibaren. Stort pluss for kaffemaskinen på rommet og en god sjokoladebit hver kveld når de steller rommet for kvelden. De ordner rommet både morgen og kveld.
Badet var flott, et av de få hotellbad der det går an å dusje uten at hele badet blir vått.
God frokost i en flott frokostsal.
Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2014
1  Takk, idur-72
Anmeldt 7. mai 2014

Eldre hotell med flott beliggenhet direkte på markedsplassen. Vi hadde rom 46 som vender mot bakgården. Liten kjekk terrasse. Stort rom med alle fasiliteter. Meget god service. Har ikke; bar eller oppholdsrom utenom restaurantene. Noe støy fra omliggende barer/restauranter.

Dato for oppholdet: mai 2014
1  Takk, steinarm657