5 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 93
HurbUSD 107
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Hadde et oppdrag i Krakow og ble booket inn på Holiday Inn City Center. Ved tidligere besøk har jeg bodd i leiligheter da jeg har hatt litt ymse erfaringer med hoteller. Valgte likevel å gi detta hotellet en sjanse og må vel innrømme at jeg ble positivt overrasket.

Fra første stund ble en møtt av hyggelige ansatte som var både blide og hyggelige. Det viste seg at jeg var meget heldig hva gjelder tildelt rom, da rommet var vendt bort mot midten og bort fra alle støyende gater. Kunne således nyte stille netter gjennom hele oppholdet.

Fikk ikke testet maten i rastaurangen men var innom ved flere anledninger for å runde av kvelden med en øl eller et glass vin. Her var betjeningen eksemplarisk.

Det er videre ingen tvil om at hotellet har sikkerheten i fokus så her vil du føle deg trygg.

Kan anbefales!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Shadowcrows
Holiday I, Manager på Holiday Inn Krakow City Centre, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Dear Shadowcrows,
Thank you for your candid review.
I was really glad that you enjoyed your stay with us at Holiday Inn Krakow City Centre.
I really do hope that you will get the chance to both visit us again soon.
My kindest regards,
Lukasz Piskor
Operations Manager

Anmeldt 15. oktober 2018

En flott by med mye å by på , god mat og flott arkitektur .man burde besøke mariakirken. Vi var i konsentrasjons leir og det var sterkt veldig ren by .masse historie vi hadde guide på bytur og i det gamle jødekvarteret

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Lena R
Holiday I, Manager på Holiday Inn Krakow City Centre, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Dear Lena R,
Thank you for your recent stay at our hotel and for giving us high rating.
We are looking forward to your next visit.
Kind Regards,
Lukasz Piskor - Operations Manager

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i en uke. Veldig fornøyd. Bare 5 min. gåavstand til sentrum, og 10 min. gåavstand til shoppingsenter Galeria Krokowska. Hotellet var veldig rent og pent, med topp betjening. Det var bare og gi beskjed hvis det var noe vi lurte på eller ønsket. Gode senger og sengetøy. Og ikke minst god aircondition både på selve hotellet og rommene!
God frokost med godt utvalg.
Vi velger gjerne dette hotellet igjen.

Mvh
Turid & Rune

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, TuridH54
Anmeldt 28. juli 2018

Veldig hyggelig betjening både i resepsjonen, spisesalen og ellers. Rent og fint. Store rom med gode senger og aircondition som fungerte som den skulle. Nydelig frokost med alt du kunne ønske deg av mat. Omelett etc. kunne bestilles av betjening. God beliggenhet bare noen minutter å gå til Gamlebyen.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hellasreisende
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Jeg arrangerte en konferanse på hotellet for 30 stk og bodde totalt 5 dager der. Alt var veldig bra! Service, maten, rommet etc. Konferanse personellet var veldig proffe og alt var som det skulle. Rommet var veldig fint, ga inntrykk av å være ganske nylig oppusset. Servicen generelt var veldig bra og maten var god. Beliggenheten er ypperlig, rolig men sentralt. Alt i alt et hotell jeg gjerne besøker igjen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Veronica H