• Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 25 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 25 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 154 per natt.

Besparingsvarsel! 26 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 26 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 155 per natt.

Hotel Santi(Krakow)
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 140 per natt.

Queen Boutique Hotel(Krakow)
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 157 per natt.

Gratis avbestilling frem til 01/08
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 104 per natt.

Grand Hotel(Krakow)
Besparingsvarsel! 31 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 31 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 172 per natt.

Orbitz.com
Priceline
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 129 per natt.

Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Dette er et godt hotell. Familien har trivdes godt her. Det som overrasker mest er at hotellobbyen blir brukt til mange ulike arrangementer gjennom hele uken og måneden. Ulike adldre er med og vertskapet gjør det de kan for å skape trivsel. Frokost og middag er av god standard. Personalet er strålende. Basseng og rekreasjonsområdet skal rives og føres opp på ny, og bedre gjennomført.
Minuset er Internett, men det gjelder også ulike steder i byen.
Mvh Morten

Opphold: juli 2017, reiste med familie
1  Takk, Morten L
Wojtek K, Guest Relations Manager på Novotel Krakow City West, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2017

Dear Ms Morten,

Thank you very much for your kind review.
We hope to see you again one day at our hotel in the future.

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Fint hotell, og mye for pengene. God mat og hyggelig bemanning. Et lite stykke til sentrum men gratis buss på morgenen og ettermiddagen. Muligheter for å bade. Ikke veldig stort basseng, men rent og pent.

Opphold: juli 2017
Takk, Marthe S
Wojtek K, Guest Relations Manager på Novotel Krakow City West, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear Marthe,

Thank you very much for your kind review. We really value it a lot.
Warm regards from Krakow and we hope to see you again at Novotel Krakow City West.

Sincerely yours,

Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Veldig fint hotell og hjelpsomme ansatte. Hadde et svært behagelig opphold her. Eneste å pirke på er at man enten må ta buss eller taxi til sentrum, heldigvis ikke mer enn 10-15 min. Positivt med gratis buss både på morgenen og ettermiddag/kveld.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Peder R

Dear Mr. Peder,

Thank you very much for your kind review and feedback. We really appreciate your opinion and we are really happy you had a good stay with us.

Look forward to seeing you again at our hotel in the future.

Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Mye hotell for pengene, rommet var stort og rent. Hyggelig ansatte på hotellet. Maten i restauranten var god, men ganske dyr i forhold til prisnivået i andre restauranter i krakow. Et stykke å gå til gamlebyen, men hotellet hadde shuttlebus service.

Opphold: februar 2017, reiste med familie
Takk, Elin V
Wojtek K, Guest Relations Manager på Novotel Krakow City West, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Dear Elin,

Thank you very much for your kind review and feedback on your stay with us.
We are glad you had a good stay with us and we hope you will choose our hotel again in the future when you revisit Krakow.

Meanwhile, we all wish you all the best!

Anmeldt 29. april 2016 via mobile enheter

Flott hotell. Bra renhold å fine rom. Gratis skyss til byen og ellers billig med taxi om du vil dra til andre tider. Betjeningen var meget hyggelig å hjelpsom. Gratis wifi men litt ustabil til tider. Frokosten var god men middagen vi spiste i restauranten en kveld ble vi litt skuffet over. Bestillte spareribs, men fikk noe som var mer ribbe. Alt i alt er vi fornøyd med vårt opphold her å kan trygt anbefale dette om du ikke vil bo i sentrum.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, Ksbnorway
Manager O, Operation Manager på Novotel Krakow City West, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2016

Dear Ksbnorway,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Krakow City West.

Sincerely,

Violetta Krzemień-Banot,