Radissonhotels.com
Dato for oppholdet: desember 2018
4,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
RadissonBlu_Krk, Guest Service RepresentativeRadisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. des. 2018
Dear kimgW9859WU,

We would like to thank you for highlighting the variety of possibilities awaiting our guest while staying at our Radisson Blu.

We take your positive remarks - especially about our service, rooms and breakfast- as a motivation to continuously provide only the best services for our guests.

We are looking forward to welcoming you again!

Best regards,
Monika Orzechowska
Guest Service Representative
    kr 1 052
    kr 1 302
1.1 km fra Radisson Blu Hotel Krakow
kr 2 162
kr 1 337
    kr 1 338
    kr 951
    kr 1 342
1.5 km fra Radisson Blu Hotel Krakow
kr 1 544
    kr 1 463
    kr 1 672
kr 1 150
    kr 1 060
    kr 991
    kr 1 047
0.4 km fra Radisson Blu Hotel Krakow
kr 666
    kr 538
    kr 489
    kr 785
kr 1 002
    kr 1 003
    kr 974
    kr 1 003
1.8 km fra Radisson Blu Hotel Krakow
kr 1 047
    kr 905
    kr 776
    kr 928
0.6 km fra Radisson Blu Hotel Krakow
kr 1 055
    kr 1 001
    kr 966
    kr 1 148
3.8 km fra Radisson Blu Hotel Krakow
Gratis parkering
kr 604
    kr 636
    kr 580
  • ibis Budget
    kr 605
1.6 km fra Radisson Blu Hotel Krakow
Gratis Wi-Fi
Se flere hoteller i Krakow
Anmeldt 7. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Anmeldt 27. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 4. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Et slikt hotel bør ha frokost inkludert i prisen. En familie på fire må betale 600.- norske kroner for en helt ordinær frokost, DYRT!!! Treningsrom og service fra «helpdesk» var upåklagelig. Bra trimrom!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, runewiggojohnsen
Monika M, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Dear runewiggojohnsen,

Thank you for your feedback! I am glad to hear that in most areas your stay was satisfactory. Now in all Radissons you have an option and you can make reservation with or without breakfast.
It will be very nice hosting you in our hotel again.
Best Regards

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde her fire netter i november. Store, fine rom. God frokost med stort utvalg. Sentral beliggenhet. Hjelpsom resepsjon. Treningsrommet var et av de bedre jeg har sett på hotell. Stort med mye forskjellig utstyr. Noe som trekker ned er at under hele vårt opphold drev de med renovering i gangen utenfor rommet vårt. Hele gangen, gulv og vegger, var heldekket med gråpapir og vi opplevde også noe støy på grunn av dette.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, MiMi2905
Monika M, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2018

Kjære MiMi2905
Vi setter pris på at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.
På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen når du igjen befinner deg på disse kanter!
Vennlig hilsen