4 personer ser på dette hotellet
HurbUSD 109
Anmeldt 7. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Anmeldt 27. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 4. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Et slikt hotel bør ha frokost inkludert i prisen. En familie på fire må betale 600.- norske kroner for en helt ordinær frokost, DYRT!!! Treningsrom og service fra «helpdesk» var upåklagelig. Bra trimrom!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, runewiggojohnsen
Monika M, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Dear runewiggojohnsen,

Thank you for your feedback! I am glad to hear that in most areas your stay was satisfactory. Now in all Radissons you have an option and you can make reservation with or without breakfast.
It will be very nice hosting you in our hotel again.
Best Regards

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde her fire netter i november. Store, fine rom. God frokost med stort utvalg. Sentral beliggenhet. Hjelpsom resepsjon. Treningsrommet var et av de bedre jeg har sett på hotell. Stort med mye forskjellig utstyr. Noe som trekker ned er at under hele vårt opphold drev de med renovering i gangen utenfor rommet vårt. Hele gangen, gulv og vegger, var heldekket med gråpapir og vi opplevde også noe støy på grunn av dette.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, MiMi2905
Monika M, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2018

Kjære MiMi2905
Vi setter pris på at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.
På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen når du igjen befinner deg på disse kanter!
Vennlig hilsen