5 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 119
2025 av 3 771 anmeldelser
Anmeldt 31. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 17. desember 2018

Et kjempeflott hotell. Det var rent og pent her samt at det var veldig hyggelig betjening her. Det var god frokost her også. Beliggenheten er perfekt, 3 minutter gange fra torget i gamlebyen. Kan absolutt anbefale dette hotellet.

1  Takk, kimgW9859WU
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Dear kimgW9859WU,

We would like to thank you for highlighting the variety of possibilities awaiting our guest while staying at our Radisson Blu.

We take your positive remarks - especially about our service, rooms and breakfast- as a motivation to continuously provide only the best services for our guests.

We are looking forward to welcoming you again!

Best regards,
Monika Orzechowska
Guest Service Representative

Anmeldt 7. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Anmeldt 27. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 4. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonBlu_Krk, Guest Service Representative på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018