3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
HurbUSD 115
Anmeldt 28. februar 2020

Bodde på hotellet i 3 netter, var fornøyd med oppholdet, men forstod ikke hvorfor hotellet hadde 5 stjerner. Vi hadde 2 rom ingen hadde badekåper eller tøfler, noe som er vanlig på 5 stjernes hotell.
Rommene var av god størrelse, og badene likeså. Det vi likte minst med hotellet var frokosten. Den var veldig polsk. At eggerøre og bacon måtte bestilles, har jeg ikke opplevd før. Og kun 3 slicer med bacon, der synes jeg at en burde få bestemme selv. Både stekte egg og eggerøre kom straks etter bestilling og smakte godt, men vil absolutt helst slippe å bestille. Beliggenheten til hotellet var meget bra. Servicen var grei og korrekt, men manglet smilet.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Elisabeth190502
RadissonBlu_Krk, Front Office Shift Leader på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Dear Elisabeth,

Thank you kindly for taking your time and sharing this comment. Please be kindly inform that bathrobs and slippers on your request, we can always deliver to your room. Please, stay assured that your suggestion abot breakfast will be taken into consideration. And we will do our best to smile more often.We hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Front Office Shift Leader

Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Vi har her på en forretningsreise. Vi fikk oppgradert rom og det var en positiv opplevelse. Ble oppgradert til Business Class. Rommene var store og nokså rene. Noe spindelvev (gammelt og støvete) på rommet. Litt gammeldags stil på hotellet. Savnet bacon til frokosten og det var litt dårlig utvalg. Baren var skuffende med dårlig service. Room service var veldig bra med god mat. Resepsjonistene var også hyggelige. Veldig bra service på møterommet med god service. Sentral beliggenhet er et pluss.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, niikoo1337
RadissonBlu_Krk, Front Office Shift Leader på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2020

Dear Guest,

Thank you very much for your review. I am delighted you enjoyed your room. I'm sorry to hear that bar service was not up to your expectations, and that you don't enjoed your breakfast. Please, stay assured that your suggestion will be taken into consideration and we will do our best to improve our services.

Anmeldt 27. januar 2020

Har kun godt å si om Radisson Blu Krakow.
Fine romslige rom, nå fikk vi et hjørne rom og det var ekstra stort! :) Deilig mat. Veldig hyggelig personalet som gjør sitt ytterste i service.
Prøvde ikke spa eller treningsrom.
Kommer gjerne tilbake hit neste gang vi kommer til Krakow, for det blir ikke siste gang jeg er i Krakow. Fantastisk by. :)

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, Unnle1

Dear Guest,

We sincerely appreciate you taking the time to write your feedback and we are very happy that you had a good experience at our hotel. We will continue to work hard to make fantastic guests experiences such as yours.

Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

Sentralt hotell med alt man skulle trenge. Hotellet har treningsrom og spa - dog massasjen har litt vel stive priser. I baren lager de byens beste drinker, og frokosten er helt OK med tanke på prisen. Litt dyr, litt lite utvalg men helt innafor. Rommene er store og rene, bærer lite preg av slitasje. Minibar, minisafe, hårføner, vannkoker og strykebrett er tilgjengelige.

Dato for oppholdet: desember 2019
3  Takk, Veronica K
RadissonBlu_Krk, Front Office Shift Leader på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2020

Dear Guest,

Thank you for taking your time to leave such a nice feedback. We do our best to keep the highest level of our services.We all are looking forward to your return.

Anmeldt 6. desember 2019

Alltid en god opplevelse og bo på Radisson Blu Hotel Krakow.
Rene og pene rom. God frokost, mye å velge mellom av pålegg og tilbehør.
Har besøkt hotellet tre ganger og kommer gjerne tilbake. Takk for besøket

Dato for oppholdet: desember 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, tbjerk350854
RadissonBlu_Krk, Front Office på Radisson Blu Hotel Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2020

Dear tbjerk350854,

I would like to thank you for your trust and for coming back to our hotel more than once.
We are glad to hear you enjoyed your time during your stay at our hotel.
It would be a pleasure to may host you here once again!

Best Regards,

Oktawia Ćwik | Guest Service Representative