“God mat”
Anmeldelse av Kogel Mogel Restaurant

Kogel Mogel Restaurant
Vurdert som nr. 99 av 2 105 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Type finere restaurant som også gjenspeiler seg i menyen. Vi spiste perlehøns og indrefilet, og delte dumplings med soppsaus som forrett. Alt smakte nydelig. Kelneren kom med gode anbefalinger mtp drikke til maten. Litt stiv stemning, men kan absolutt dra tilbake hit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kristinx
Manager R, Kierownik ds. PR på Kogel Mogel Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Dear Guest,

Thank you for your honest review. I'm very pleasd to hear tht you enjoyed your evening with us,and hope we'll be able to welcom you back when you return to Krakow .

Best Regards

Anmeldt 4. januar 2019

Fantastisk og service og god mat. Vår kelner var utrolig oppmerkesom selv om vi var bare to av hennes mane kunder. Kommer tilbake!

Takk, OddG59
Wojciech T, Kierownik ds. PR på Kogel Mogel Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Dear Guest,

We would like to thank you for ypur lovely review .We are delighted that we satisfy your expectations .Hopefully we will see you again.

Best Regards

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Oppmerksom og rask service. Koselig lokale som også egner seg for romantisk middag. God gåseleverpaté og svært god and. Epledesserten var deilig. Gode priser. Valgte restauranten etter anbefaling i Guide Michelin og ble ikke skuffet. Uformelt sted.

Takk, 602jeannet
Wojciech T, Kierownik ds. PR på Kogel Mogel Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Dear 602jeannet,
Thank you for great review. We are really happy to read such a words.
Hope to see you again!
Kogel Mogel Team

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hadde reservert bord og stod oppført på liste uten å ha fått bekreftelse på e-post. Dette ble gjenstand for forrvirring ved ankomst.
Vi henvendte oss først til en servitør som tok oss i mot. Ved henvendelse med navn og at vi hadde reservert bord til riktig klokkeslett så forsvant servitøren. Istedenfor kom det en ny person. Jeg henvendte meg på nytt og pekte selv på listen hvor navnet mitt stod med klokkeslett. Likevel ble jeg spurt 3-4 ganger av damen om jeg var sikker. Veldig merkelig. Selvfølgelig er jeg sikker på mitt eget navn og klarte selv å peke det ut etter ved første henvendelse å ha presentert navnet mitt. Litt synd

Først 5 minutter etter at vi fikk bord så kom det en beklagelse på den dårlige velkomsten.

Det la litt demper på besøket selv om maten var veldig god.
Gåselåret var litt annerledes enn sist, men likevel godt. Heldigvis godt tilbehør og god vin. Den litt lunkne servicen medførte at vi unngikk 3 retter og holdt oss til 2 uten å gi tips.

Var ikke helt fornøyd med bordplassering heller. Litt dårlig plassert med støy fra kjøkken og trekk fra ytterdør.
Usikker på om ratingen skulle vært litt lavere.

Takk, 378mikall
Wojciech T, Kierownik ds. PR på Kogel Mogel Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Dear Guest ,

Thank you for your visit and also for taking the time to share your feedback with us.

Best regards

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 12 stk.
Vi hadde en kjempefin avslutning på en flott langhelg.
God mat, proffesional kelner, flotte lokaler.
Kan absolutt anbefales til alle.

Takk, ulfp2013
Wojciech T, Kierownik ds. PR på Kogel Mogel Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Dear Guest

We are very pleased to know that you had great time at our restaurant.

Best regards

Reisende som så på Kogel Mogel Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Kogel Mogel Restaurant? Del dine erfaringer!