TripAdvisor
Søk

“Billig gourmet”
Anmeldelse av Trezo Restauracja

Trezo Restauracja
Vurdert som nr. 24 av 2 109 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Nydelig sted og mat, god service,gourmet til en billig penge, i det jødiske kvartalet ikke langt fra sentrum i gamlebyen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, jannek329
annaq458, Manager på Trezo Restauracja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Thank You for Your visit !
Trezo team

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

I forbindelse med feiring av 80-årsdagen til svigermor, bestilte vi bord for 14 personer etter å ha lest gode anmeldelser på Trip Adviser. Vi vart godt tekne imot. Vi bestilte ulike retter, og alt kom ganske raskt og maten var utsøkt og gode porsjonar. Servitørane var proffe og behagelige, og vi fekk maten nesten samtidig. Vinen var heilt utsøkt, og desserten super. Interiøret var klassisk og elegant, og det var behageleg bakgrunnsmusikk (gitarist).

Alle var enige at dette var ein heilt utsøkt plass på alle vis!

Takk, 644annebritth
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Tusen takk til servitrise Agnieszka som gjorde måltidet på restaurant Trezo så hyggelig. Vi fikk vodka og nydelig hummus på huset, og både forretter og middag var aldeles nydelig på smak og utseende. Biffen var perfekt stekt og svært mør. To vegetarretter ble bestilt, og begge falt i smak. Dessert hadde vi ikke plass til. Totalopplevelsen var meget god.
Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Ellamalla07
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten for å spise middag og fikk tre nydelige retter. Maten var verd å vente på, tok litt tid før forretten kom, men etter det gikk alt på skinner. Utmerket service og nydelig, smakfull og vel anrettet mat.

Takk, Hastapr
Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Vi gikk innom denne returanten for lunsj og drinker. Servicen var helt surveren, og maten smakte helt utmerket. Man får en god følelse av ekslusivitet, men samtidig koselig, inne i lokalet. Hyggelig betjening. Vi drakk noen drinker som var veldig god. Stort utvalg av vin og drinker. Vi fikk også en polsk vodkashot med smakstilsetning og hummus som velkomst på huset. Til og med toalettet var utmerket. Her er det blant annet: q-tips, hårspray, bind og våtservietter. De serverer mange type matretter - alt fra hjemmelaget nudler/pasta til fisk, kjøtt og supper. Vil absolutt anbefale å dra hit å spise lunsj/middag! Beste restaurantopplevelsen vi hadde i Krakow.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, stenrubenu

Reisende som så på Trezo Restauracja, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Trezo Restauracja? Del dine erfaringer!