“Herlig sted”
Anmeldelse av Italiano Pizza & Pasta

Italiano Pizza & Pasta
Vurdert som nr. 135 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod pizza, god service og fantastisk god Pina Colada både jeg, min mann og mine svigerforeldre hadde en kjempeflott kveld her

Takk, torildb

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

4 servitører som vekselvis blikket kunder, sto og trykte på telefonene sine og gjorde det opp til oss selv å legge ut brikker, sette ut glass og fylle vann.
Mat som smakte lite/kjedelig, og service som var ikke-eksisterende.
Anbefales ikke.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 479jannickem
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste både pizza og pasta, og alle var veldig godt fornøyde med maten. Pastaen var akkurat passe stor, men pizzaen ble litt mye mat (ikke alle klarte å spise opp). Smaken var derimot upåklagelig!

Innehaveren av restauranten er en ihuga Tempo og Lambretta fan, så inne i restauranten står det flere mopeder utstilt.

Restauranten ligger i en av sidegatene rett ved Mariakirka. Flott plass for en fin lunsj eller middag.

Dato for besøk: november 2017
Takk, AnitaSonge
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Et perfekt sted å nyte en god italiensk pizza. Meget sentralt i forhold til gamlebyen. Hyggelig betjening og bra pris

Dato for besøk: mai 2017
Takk, sommelier-57
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Koselig og rustikk atmosfære. Vi spiste alle pizza og de var meget gode. Hyggelig betjening, men husets rødvin falt ikke i vår smak, ellers var alt meget bra.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, dortings

Reisende som så på Italiano Pizza & Pasta, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Italiano Pizza & Pasta? Del dine erfaringer!