Par spa

Flott opplevelse. Behandlerne skapte en rolig og behagelig opplevelse. Samtidlig som de tilpasset... les mer

Anmeldt 27. september 2023
Fearless58620201366
Fantastisk!

Fantastisk! Utrolig hyggelige damer. De var både flinke og behagelige. Vi tok body peeling, aroma... les mer

Anmeldt 27. august 2022
Pernille E

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
fra kr 463,20
fra kr 564,39
fra kr 273,17
fra kr 772,00
1924 av 304 anmeldelser
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi dro innom for å høre om de hadde noe ledig, noe de hadde. Veldig god service, måtte vente en liten stund men det gjorde ingenting. Vi fikk servert vann og noe å tygge på. Vi hadde vanlig massasje 45min, og de var så flinke! Utrolig dyktige, anbefales virkelig!!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, D8173FWmonicas
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Gjennom flere år har vi alltid brukt Verde. Kjempehyggelige ansatte og veldig dyktige folk. Fine priser. Tilbyr det meste innenfor spabehandlinger. Anbefales på det sterkeste.
I tillegg er de veldig flinke i engelsk som gjør ting lettere.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 663stians
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Var litt rot/misforståelser med bestillingen vår, så de hadde ikke tid til alt vi hadde bestilt når vi kom. Var også en del ventetid før vi kom til. Helt ok massasje og personalet var hyggelig.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, MiMi2905
Anmeldt 2. februar 2018

Mor og jeg hadde ansiktsbehandling og pedikyr hos Verde en dag og 2 timers anti-stressmassasje den neste. Alt var helt topp og vi ble godt ivaretatt av hyggelig personale både da vi kom for å bestille og da vi kom tilbake for behandlinger. Jeg kan trygt anbefale dette stedet og kommer gjerne tilbake neste gang jeg er i Krakow.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Heidi H
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Dette er et veldig bra sted å gå for å nyte en spa opplevelse, de tar veldig godt vare på deg fra du kommer til du går. Folkene er proffe 👍👍

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, HNBW