Fantastisk!

Fantastisk! Utrolig hyggelige damer. De var både flinke og behagelige. Vi tok body peeling, aroma... les mer

Anmeldt 27. august 2022
Pernille E
Veldig bra pedicure

Fint sted med veldig hyggelig personale. Pedicure var spesielt bra. Sentralt, lett og booke time på... les mer

Anmeldt 25. januar 2020
497bj_rgs
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og min mann hadde stressmassasje i 45 min. Kjempedeilig!! Kan anbefales! I tillegg hadde vi fotbehandling + shellac til meg. Fornøyd med alt. Veldig greie priser også

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, kathrinenessem
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi tilbrakte 90 minutter på massasjebenken, og det kan absolutt anbefales. Beliggenheten er veldig sentral, like ved hovedtorget.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Hellebor
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi dro innom for å høre om de hadde noe ledig, noe de hadde. Veldig god service, måtte vente en liten stund men det gjorde ingenting. Vi fikk servert vann og noe å tygge på. Vi hadde vanlig massasje 45min, og de var så flinke! Utrolig dyktige, anbefales virkelig!!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, D8173FWmonicas
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Gjennom flere år har vi alltid brukt Verde. Kjempehyggelige ansatte og veldig dyktige folk. Fine priser. Tilbyr det meste innenfor spabehandlinger. Anbefales på det sterkeste.
I tillegg er de veldig flinke i engelsk som gjør ting lettere.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 663stians
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Var litt rot/misforståelser med bestillingen vår, så de hadde ikke tid til alt vi hadde bestilt når vi kom. Var også en del ventetid før vi kom til. Helt ok massasje og personalet var hyggelig.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, MiMi2905