Veldig bra pedicure

Fint sted med veldig hyggelig personale. Pedicure var spesielt bra. Sentralt, lett og booke time på... les mer

Anmeldt 25. januar 2020
497bj_rgs
Stavanger, Norge
Juletur

En fantastisk deilig massasje - så avslappende i behagelige og rolige omgivelser. Hyggelige og... les mer

Anmeldt 10. desember 2019
ellenrY1999EH
Krakow, Polen

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Chocholow termiske bad
86 anmeldelser
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Enkelt og greit massasjestudio i 2 etg. Kvaliteten på behandlingen var upåklagelig! Vi var 4 stk hvor to hadde Hot Stone og to hadde Anti Stress Massasje. Alle 4 super fornøyd! Excellent treatment :)

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Anniken A
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Så litt uferdig ut i trappeoppgangen men en fantastisk behandling og fint lokale på innsiden. Vi hadde fotbehandling med pedikyr og 45 min massasje ble der 3 timer tilsammen

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Stabrata
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og min mann hadde stressmassasje i 45 min. Kjempedeilig!! Kan anbefales! I tillegg hadde vi fotbehandling + shellac til meg. Fornøyd med alt. Veldig greie priser også

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, kathrinenessem
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi tilbrakte 90 minutter på massasjebenken, og det kan absolutt anbefales. Beliggenheten er veldig sentral, like ved hovedtorget.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Hellebor
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi dro innom for å høre om de hadde noe ledig, noe de hadde. Veldig god service, måtte vente en liten stund men det gjorde ingenting. Vi fikk servert vann og noe å tygge på. Vi hadde vanlig massasje 45min, og de var så flinke! Utrolig dyktige, anbefales virkelig!!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, D8173FWmonicas