Veldig bra pedicure

Fint sted med veldig hyggelig personale. Pedicure var spesielt bra. Sentralt, lett og booke time på... les mer

Anmeldt 25. januar 2020
497bj_rgs
Stavanger, Norge
Juletur

En fantastisk deilig massasje - så avslappende i behagelige og rolige omgivelser. Hyggelige og... les mer

Anmeldt 10. desember 2019
ellenrY1999EH
Krakow, Polen

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Chocholow termiske bad
85 anmeldelser
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Vi fikk også manicure, pedicure og facial, alt var veldig bra, men massasjen var bare helt nydelig! 6 timer SPA og kunne ha vært enda lenger.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, ninabM9020BY
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Enkelt og greit massasjestudio i 2 etg. Kvaliteten på behandlingen var upåklagelig! Vi var 4 stk hvor to hadde Hot Stone og to hadde Anti Stress Massasje. Alle 4 super fornøyd! Excellent treatment :)

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Anniken A
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Så litt uferdig ut i trappeoppgangen men en fantastisk behandling og fint lokale på innsiden. Vi hadde fotbehandling med pedikyr og 45 min massasje ble der 3 timer tilsammen

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Stabrata
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og min mann hadde stressmassasje i 45 min. Kjempedeilig!! Kan anbefales! I tillegg hadde vi fotbehandling + shellac til meg. Fornøyd med alt. Veldig greie priser også

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, kathrinenessem
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi tilbrakte 90 minutter på massasjebenken, og det kan absolutt anbefales. Beliggenheten er veldig sentral, like ved hovedtorget.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Hellebor