“Krakows beste frokost!”
Anmeldelse av Bistro Charlotte

Bistro Charlotte
Vurdert som nr. 3 av 37 Bakeri i Krakow
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 3. januar 2019

Kult frokost konsept med mye trafikk. Litt ventetid ved inngangen, men det var absolutt verdt og vente. Koselige lokaler. Frokosten kom raskt, og kelneren hadde god kontroll selv om det var tendenser til kaos. Med så mye folk, må du selv aktivt søke kontakt med servitørene. Her er det mye opplevelse/mat for pengene! Perfekt for større grupper.

Takk, Jcbergum
Izabela D, Właściciel på Bistro Charlotte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Thank you

Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 4 voksne på vennetur i Krakow, og bodde på Antique Apartments som er nabo av Bistro Charlotte. En taxi-sjåfør anbefalte frokost på Bistro Charlotte. Det var helt fullt i hele lokalet da vi kom dit, og det tok derfor lang tid før vi fikk bestilt frokost, og svært lang tid før vi fikk maten. Bistro Charlotte holder til i et kjellerlokale preget av betong. Det var derfor en svært støyende opplevelse å være der. Serveringspersonalet var også preget av at det var fullt i lokalet. Da maten kom, viste det seg å være helt ordinær og nærmest kjedelig mat, med f.eks stekt egg, brødskiver med syltetøy, sjokoladepålegg og lignende. Dagen etter spiste vi på Restaurant Scandale Royal, som hotellet har avtale med. Der fikk vi servert en god frokostbuffet i rolige og hyggelige omgivelser.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, trond-gressvik
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var på jentetur i krakow skulle finne oss en plass å spise frokost så vi fant Charlotte gjennom trip advisor.

Første dagen vi kom dit ble vi godt tatt imot og fikk oss et bord i underetasjen.
Jeg bestilte og fikk servert en kurv med forskjellig brød ,hjemmelaget syltetøy,hvit sjokolade pålegg og speilegg.

Maten kom ganske raskt og vi var veldig fornøyd med frokosten.

Søndag skulle vi dit å spise lunsj siden vi var så fornøyd fredagen vi var der.

Men viste seg at søndag var ingen god dag å dra på Charlotte.
Stappfullt av folk,vi fikk bord og måtte vente en stund på å bestille.
Bestilte det samme som gangen før og brødet kom ganske raskt,men vi ventet sikkert 40 min på å få egget vi bestilte.

Så ville styrt unna på søndager ihvertfall.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lisefj
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Vi tok en frokost her, en vanlig lørdag. Kaotisk stemning, mye folk, og servitører som surrer med bestillingene. Lang ventetid. Frokosten veldig god, med godt ferskt brød. Alt i alt, en turistfelle.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Grrrym
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Hadde lest mye om Bistro Charlotte, å hadde en forventning som var langt over det vi fikk. Vi bestilte lunsj. Smakte helt greit. Men ikke noe mere en det.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, mayw1980

Reisende som så på Bistro Charlotte, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Bistro Charlotte? Del dine erfaringer!