“PizzaPizza❤️”
Anmeldelse av Trattoria Soprano

Trattoria Soprano
Vurdert som nr. 60 av 1 842 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk Pizza, god vin hadde de også, ikke alle steder man finner det...
God service.
Rene og pene toaletter var det også...

Verdt et besøk om du vil ha deilig Italiensk pizza, et lokale med sjel og rett og slett en god matopplevelse :)

Takk, renatealexandra

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

En av de beste pastaene jeg har smakt!!! Helt fantastisk!
Anbefaler pasta linguini. Deilig pasta (pastaen blir lagd her) med reker.

Takk, Pioneer764101
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

En utrolig koselig restaurant som jeg har besøkt mange ganger. Må alltid innom for lunch eller middag. God mat, fine lokaler og hyggelig betjening. Bra priser.

Takk, Camilla G
Anmeldt 31. oktober 2017

Vi har vært på Trattoria Soprano flere ganger. De fleste gangene på grunn av deres gode pizza. Siste gangen var vi med en gruppe på 16 personer. Vi hadde da forhåndsbestilt flere antipasti; som skinker,ost, focciccia, oliven. Dette sto på bordet når vi ankom restauranten. Full klaff! Og logistikken ved å håndtere en såpass stor gruppe gikk smertefritt.

Takk, ReiseAnette
Anmeldt 20. september 2017

Tydelig en populær italiensk restaurant i Krakow, det var helt fullt da vi ankom, men etter litt ventetid fikk de laget til et bord til oss "på loftet". Nydelige italienske retter, koselig og lun atmosfære og topp service! Anbefaler å bestille bord der.

Takk, Jorunn A

Reisende som så på Trattoria Soprano, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Trattoria Soprano? Del dine erfaringer!