Mr.Shuttle Tours & Transfers Krakow
Heldagstur til Auschwitz-Birkenau og saltgruven Wieliczka fra Krakow, inkludert lunsj

Bestill på forhånd
fra
USD 100,78
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Mr.Shuttle Tours & Transfers Krakow på
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Jeg skal være veldig forsiktig med å uttale meg om stedet vi besøkte, for det er en opplevelse som ikke kan beskrives...
Det jeg skal uttale meg om var selskapet vi reiste med som arrangerte dagen for oss. De var svært profesjonelle, imøtekommende og tilpasningsdyktige. De hentet oss på hotellet vårt på morgenen, kjørte oss til alle stedene, var tilgjengelig for spørsmål under hele turen, ordnet med en matpakke som jeg ikke kan klage på, de var svært flinke i engelsk så det var aldri noen problemer å prate med hverandre og de kjørte oss hjem til hotellet når vi var ferdig. En flott gjennomføring av en svært lærerik, krevende og inntrykksfull dag.

Takk, DanielTe
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Vi brukte Krakow Shuttle Tours både til transport tur/retur flyplassen og til besøk i saltgruvene og Auschwitz. Tre par som ble møtt av en hyggelig og serviceminded sjåfør med navn på reiseleder skrevet på godt synlig plakat. Kjapp tur til hotellet og hjelp med bagasje helt inn i resepsjonen. Tur til saltgruvene og Auschwitz med litt større buss gjennomført på en og samme dag med alt bestilt på forhånd.
Hentet på hotellet igjen til bestilt tidspunkt avreisedag, og like effektiv og kjapp tur tilbake til flyplassen. Kommer til å bruke dette selskapet igjen ved neste besøk i Krakow. Effektivt og billig.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Svebi
KluKrakow, Kierownik på Mr.Shuttle Tours & Transfers Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2017

Mange takk for dine hyggelige ord! Ser deg igjen.

Anmeldt 22. mai 2017

Vi var 6 voksne som var de siste som kom inn i minibussen. 4 av oss fikk plass i baksetet. Her var det svært trangt - for å si det mildt! Vi er voksne av gjennomsnittlig størrelse, men personer litt større enn oss, hadde ikke fått plass. Det ville blitt et problem for sjåføren som måtte ha flyttet folk, og stemningen ville ikke vært god! I baksetet var det ingen vinduer. Vi kunne såvidt titte gjennom vinduet til personene foran oss, men vi så bare fortauet. De som satt foran oss mot midtgangen, hadde muligheter for å flytte setet utover for å få bedre plass, og blokkere midtgangen underveis. Vi hadde selvsagt ingen muligheter for å forbedre plassen! Heldigvis kjente vi hverandre, og kunne sitte tett, men det hadde vært ubehagelig viss vi var totalt ukjente. Og viss det var kaldt og vi hadde tykke klær?? Her fikk vi også servert mat! Det var slett ikke enkelt!
Guidene underveis var svært flinke og kunnskapsrike og snakket godt engelsk. Turene de forskjellige stedene ble svært effektivt og godt gjennomført. Turen var interessant med fryktelige ting å se og å høre om... og saltgruven var imponerende! Leit at opplevelsene ble overskygget av denne transporten. Alle hadde betalt det samme, men det en satt igjen av opplevelser etterpå var nok svært forskjellig!

Dato for opplevelse: mai 2017
1  Takk, 2011May
KluKrakow, Kierownik på Mr.Shuttle Tours & Transfers Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2017

Thank you very much for your review. We are doing our best to provide quality services for reasonable prices, we are using Mercedes-Benz Sprinter Minibuses, which offers the biggest space in this category of vehicles. For anyone requesting more space and individual approach we offer this tour in a private option (including private transportation by a mini van and shared guide). Kind regards.

Anmeldt 20. april 2017

Familie på fire på tur til Auschwitz og Birkenau, alle voksne. Dette var en utrolig bra og spennende tur, hvor det i bilen ble vist en dokumentar. Opplegget var veldig seriøst og bra, og vi ble plukket opp fra hotellet på minuttet. Lunsjen vi bestilte med i pakken var veldig god, og absolutt verdt pengene, og det blir en lang dag (så ta med/bestill med lunsj)Gruppene var akkurat store nok til en guide, så det ble ikke for mange og da vanskelig på de guidede rundene. Dette firmaet anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Synnemolnes98
KluKrakow, Kierownik på Mr.Shuttle Tours & Transfers Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2017

Thank you very much for your kind words! Hope to see you again in Krakow.

Anmeldt 27. mars 2016 via mobile enheter

Hadde en tur med både Auschwitz og Besøk i saltgruven på samme dag. Ble plukket opp på hotellet til avtalt tid av sjåføren, det var en flink sjåfør som kjørte rolig og trygt. Vi kjørte først til Auschwitz å joinet en litt større gruppe fra flere biler der. Omvisningen av sterk og informativ, hadde en veldig god guide der. Etter Auschwitz kjørte vi videre til saltgruven, på transportet etappen mellom Auschwits og saltgruven fikk vi utdelt en lunsjpakke som besto av en salat, påsmurt rundstykke og en sjokolade. Selv om det ikke var en gastronomisk lunsjopplevelse var genialt effektivt og digg med litt mat, siden det ikke er noe tid til å sette seg ned å spise mens man er noen av stedene. I saltgruven gikk vi turistruter i gruven. Var utrolig bra omvisningsopplegg med en superfin guide. Det ble en lang dag, ca 10 timer, men perfekt om man bare har noen dager i Krakow. Selskapet kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, StianO827
KluKrakow, Kierownik på Mr.Shuttle Tours & Transfers Krakow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Tot ziens!