“Lunsj”

Moo Moo Steak and Burger Club
Vurdert som nr. 118 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 2. desember 2018

Vi var 6 stykker som var innom for en kjapp lunsj under shopping. Trivelige lokaler og hyggelig personale. Vi hadde forskjellige burgere og alle var fornøyde med maten. Kan trygt anbefale denne plassen.

1  Takk, 629kjartans
JanuszB368, Kierownik på Moo Moo Steak and Burger Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Thank You very much! :) See You Again!

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Kom sent og til forholdsvis full restaurant, men en veldig hyggelig og imøtekommende betjening ryddet allikevel bord til oss og serverte med store smil! Utrolig gode og saftige burgere med herlig tilbehør!

Takk, 374kristoffera
JanuszB368, Kierownik på Moo Moo Steak and Burger Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Thank you for your very kind review, we appreciate you taking the time to write.

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Bestill tenderloin med fløtegratinerte poteter og grønnsaker og nyt!! Hyggelig bevertning og god vin.

1  Takk, norsk290
JanuszB368, Kierownik på Moo Moo Steak and Burger Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Thank you very much for your review. We’re really proud of the fact that you’re satisfied with the result of our work. Best Regards

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God biff med fries og peppersaus. Behagelig musikk/ lydnivå. Hyggelig betjening. Anbefales å ta en tur innom her om du skal ha biff i Krakow.

Takk, 732arildk

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne som spiste surf and turf med diverse tilbehør her. Kjempe godt kjøtt og super gode kongereker. Kan spesielt anbefale bakt søtpotet og sopp sol tolbehør! Store og gode porsjoner. God vin som vi fikk anbefalt av vår hyggelige servitør. Det eneste som trakk litt ned var vonde stoler når man skal sitte i et par timer og nyte fantastisk mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, EOID123
Janusz B, Kierownik på Moo Moo Steak and Burger Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Thank you very much for taking your time for the review. We're glad we've met your expectations. Hope you will find time to visit us one more time. Take care

Reisende som så på Moo Moo Steak and Burger Club, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Moo Moo Steak and Burger Club? Del dine erfaringer!