“Middag med kona”
Anmeldelse av Restauracja Tradycyja

Restauracja Tradycyja
Vurdert som nr. 210 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Kjempeservice og knallgod mat til en rimelig penge.
Hadde and og kona risotto. Biff tartar til forrett. Meget god mat. Kjempetrivlig hun som serverte oss også

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trond V

Anmeldt 3. oktober 2018

Dette var en god matopplevelse, alt fra forrett til hovedrett. Sååå fornøyd, til latterlig bra pris. Dette stedet kan virkelig anbefales på det varmeste. Her skal jeg tilbake, garantert.

Takk, Adventurer818410
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten som siste kveld i Krakow. Vi ble plassert i kjelleren. Fint lokale og hyggelig kvinnelig servitør. Vi spiste både kjøtt, kylling og pizza. Maten tok noe lang tid før den kom, og smakte greit. En forferdelig musikk trakk inntrykket ned. Vi ba om å få musikken dempet, men en servitør skrudde ned, den neste opp....fri jazz høyt til mat, nei takk!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, nftm
Grupaefi, Public Relations Manager på Restauracja Tradycyja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Dear Sir or Madam,

Thank you for sharing your opinion. We are happy you have enjoyed both the food and service. All the more we are sorry that the music at our restaurant disturbed your meal though. We hope you will give us another chance during your next visit in Kraków.

Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Vi spiste pasta dumplings og pizza. Behagelig atmosfære. Hadde tenkt å unngå stedet fordi det var en innkastet, men ble positivt overrasket!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Toril Leenborg A
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Vi ankom restaurant Tradycyja. En glad gjeng på 8 bestående av 4 par. Betjeningen arrangerte et bord for 8, slik at vi alle fikk sitte sammen. Alt var med andre ord helt OK.

Vår servitør ankom, - og da startet problemene. Hun hadde åpenbart ikke lært noen form for kundebehandling, for høflighet og smil glimret med sitt fravær. Vi fikk imidlertid plassert våre bestillinger, men vårt humør sank i takt med servitørens opptreden.

Drikke til maten ble først servert, men AKK! Vinen som ble servert var lik kald som ølet noen fikk. M.a.o. nok en nedtur.

Så kom maten, som forøvrig var akseptabel, - med et unntak, siden det manglet mat til en i selskapet. Hurtig bestilling ble foretatt, uten noen beklagelse fra servitøren.

Nå var humøret på nullpunktet, og vi betalte og gikk. Det er vel unødvendig å si at det ikke ble noe tips i det hele tatt!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, perwb

Reisende som så på Restauracja Tradycyja, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Tradycyja? Del dine erfaringer!