TripAdvisor
Innboks
Søk
enjoyPolen Day Tours
Maya

Fantastisk hjelp fra dere også før reisen i form av spørsmål på mail. Vi booket transport til og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
May-Irene R
Auscwitsh - Birkenhau.

Vi hadde en interresant tur med en flink og hyggelig guide ( Anna ). Hun informerte oss på en... les mer

Anmeldt 8. september 2019
787gerda
Nord-Trøndelag, Norge

Anmeldt 2. august 2019

Veldig fornøyd med turen til Auschwitz . Var en veldig flink svensk talende giude som var flink å formidle det som skjedde dær. Gruppen var ikke så stor ,å det var et pluss. Syns turen i Auschwitz ll gikk litt fort . Men alt i alt en kjempe tur som gjorde sterke inntrykk.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, amam42019
Anmeldt 23. juli 2019

Veldig fornøyd med å benytte oss av EnjoyPolen. Ryddig firma og dyktige guider. Enkle å bestille igjennom og rask med tilbakemelding. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, bejoh76
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte turen med internett og fikk rask svar tilbake vedrørende bestillingen. Alt var godt tilrettelagt med all den info vi trengte . De kom som avtalt og hentet oss ved hotellet . Guiden vår var flink og fortalte oss om hvordan de hadde det i leiren . Mange sterke inntrykk og om dere er i Kraków må dere ta en tur .

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Jarle C K
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Vi kontaktet agenten på e-post og fikk raske og gode tilbakemeldinger.
Vi booket dermed turen, og ble som avtalt plukket opp utenfor hotellet vårt til riktig tid. Guiden Ewa snakket godt Svensk og var kunnskapsrik og ydmyk ovenfor de grusomheter som er blitt gjort.
Vi reiste sammen med en gruppe på ca 20 personer som var helt OK. Regn med litt kø inne i museumet, men at det går fint.
Turen tar ca 7 timer tilsammen.

PS! Vi booket også t/r flyplassen.
Dette var unødvendig. Vi måtte vente på sjåføren som kom i en gammel og sliten bil og det var unødvendig dyrt.
Vi avbestilte dermed returen.
En Uber koster under 50zl fra sentrum til flyplassen.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, TerjeF488
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Vi brukte enjoyPolen til transport til og fra flyplassen, og til guidede turer til saltgruvene og auschwitz/birkenau. Veldig proffe på sin utføring av jobben. Presise, ryddige og kunnskapsrike. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, linemarlenh