“Veldig skuffet”
Anmeldelse av Boscaiola

Boscaiola
Vurdert som nr. 94 av 1 824 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi leste så mye bra om dette stedet og gledet oss til å dra. Personalet var over gjennomsnittet sure, spagettien smakte så olivenolje og smør at den var uspiselig. Kunne sikkert fylt et halvt melkeglass med olivenolje fra skålen. Vi klaget, og personale så ikke ut til å bry seg overhodet. Tilbydde oss hverken ny mat eller beklaget, bare ryddet opp og forsvant. Måtte be en annen servitør om regningen. Isbitene og vannet smakte heldigvis godt.

1  Takk, Et TripAdvisor-medlem
Sylwia K, Kierownik på Boscaiola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Dear Sir,

We feel very sorry about Your complation. We have tried to do our best for You to leave our restaurant satisfied. We have canceled both dishes from Your bill and offered You something instead.
We understand You don't like this kind of flavors combination.
Thank You for opinion, we will try better to satisfy everyone, specially when something is wrong.

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Fikk et hyggelig bord nede i kjelleren, men dessverre var det ganske kaldt der. På nabobordet satt det et stort selskap som fikk mye oppmerksomhet av personalet, mens vi følte oss ganske glemt. Tok lang tid før vi fikk bestille, og dessverre kom maten før vinen(!). Veldig spesielt, i tillegg til at det var feil vin. Maten smakte veldig godt, men det ble dessverre bare en parentes når servicen var skikkelig dårlig. Fikk aldri noe spørsmål om maten smakte, samt at betjeningen virket sure. Tok veldig lang tid å få betalt. Nabobordet fikk hele tiden god oppfølging, noe som gjorde det hele veldig spesielt!

Ville ikke anbefalt stedet hvis dette er vanlig servicenivå!

Takk, Peder H
Anmeldt 23. januar 2018

Fikk bord for to nede i kjelleren, uten å ha reservert på forhånd. Kjekke lokale og bra utvalg på meny. Vi spiste begge pasta og begge var like fornøyde. Også med desserten. Servicen var topp. Så alt i alt en god restaurantopplevelse.

Takk, ReiseAnette
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Fikk et kjempe koselig bord nede i kjelleren hvor det var en utrolig hyggelig atmosfære. God service og nydelig pizza, hit skal vi tilbake igjen i morgen og spise lunsj

Takk, Elinham
Anmeldt 21. oktober 2017

Vi var en gruppe på 31 personer (skoleklasse på tur) som spiste middag på Boscaiola. Vi bestilte bord lang tid i forveien og fikk en meny med fast forrett (Bruchetta) og dessert ( Panna cotta), mens vi fikk valg mellom 4 hovedretter. Vi kom til et fantastisk koselig lokale, og servitørene var smilende og blide. De snakket også veldig godt engelsk. Bestilling ble gjort med en gang, og forretten kom rett etterpå. Alle fikk rett mat, og de ordnet lett to spesialbestillinger uten at vi hadde avtalt det på forhånd. Alt var veldig effektivt og behagelig. I løpet av 1 1/2 time hadde vi fått servert 3 retter til 31 personer, og alle var fornøyde! God mat og fantastisk service og rimelig pris! Anbefales på det varmeste!

Takk, Karl S

Reisende som så på Boscaiola, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Boscaiola? Del dine erfaringer!