“Lunsjbesøk”
Anmeldelse av Boscaiola

Boscaiola
Vurdert som nr. 145 av 2 116 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og flotte omgivelser. Litt for lang ventetid på maten. Italiensk tema med rustikk følelse

Takk, 502mikaels

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Plassen du kan ta med hele flokken på jobb eller annet og virkelig boltre deg.. 60 personer i kjelleretasjen var både trivelig og ga rom for armsleng... nydeligmat og gode anbefalinger på vin...

1  Takk, B-A_Connolly
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Googlet oss fram til dette spisestedet og droppet inn rundt Kl.15.00. Fikk bord tvert av hyggelig og imøtekommende betjening og vi ble ikke skuffet! Nydelig mat, vi spiste en treretters og fikk hele tiden tett og god oppfølging. Absolutt valuta for pengene, flotte råvarer og gode smaker. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Gievddo
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi leste så mye bra om dette stedet og gledet oss til å dra. Personalet var over gjennomsnittet sure, spagettien smakte så olivenolje og smør at den var uspiselig. Kunne sikkert fylt et halvt melkeglass med olivenolje fra skålen. Vi klaget, og personale så ikke ut til å bry seg overhodet. Tilbydde oss hverken ny mat eller beklaget, bare ryddet opp og forsvant. Måtte be en annen servitør om regningen. Isbitene og vannet smakte heldigvis godt.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Fredrikzvett
Sylwia K, Kierownik på Boscaiola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Dear Sir,

We feel very sorry about Your complation. We have tried to do our best for You to leave our restaurant satisfied. We have canceled both dishes from Your bill and offered You something instead.
We understand You don't like this kind of flavors combination.
Thank You for opinion, we will try better to satisfy everyone, specially when something is wrong.

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Fikk et hyggelig bord nede i kjelleren, men dessverre var det ganske kaldt der. På nabobordet satt det et stort selskap som fikk mye oppmerksomhet av personalet, mens vi følte oss ganske glemt. Tok lang tid før vi fikk bestille, og dessverre kom maten før vinen(!). Veldig spesielt, i tillegg til at det var feil vin. Maten smakte veldig godt, men det ble dessverre bare en parentes når servicen var skikkelig dårlig. Fikk aldri noe spørsmål om maten smakte, samt at betjeningen virket sure. Tok veldig lang tid å få betalt. Nabobordet fikk hele tiden god oppfølging, noe som gjorde det hele veldig spesielt!

Ville ikke anbefalt stedet hvis dette er vanlig servicenivå!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, PederH42

Reisende som så på Boscaiola, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Boscaiola? Del dine erfaringer!