“Fantastisk hotell! ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Metropolitan Boutique Hotel
Nr. 7 av 265 hoteller i Krakow
Anmeldt 16 august 2017 via mobile enheter

Fikk hotellet anbefalt av en bekjent. Bestilte direkte på mail og fikk super service! Sjåføren hentet oss på flyplassen! Innsjekking gikk kjempe fort! Resepsjonisten ga oss kart og forklarte hvor vi skulle gå rundt om i byen.

Fantastisk frokost, alt fra fersk frukt, yoghurt, eggerøre, pølse og bacon til crosant, syltetøy og annet pålegg. Juniorsuitten var kjempe fin! Rent og støydempet. Synd at alle tv-kanalene er dubbet. Men et + for bra og graris WIFI. Alt i alt en fantastisk opplevelse.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Maria O

Anmeldt 10 august 2017 via mobile enheter

Dette er et flott hotell i et rolig strøk, likevel sentralt. Ligger i jødekvartalet, men bare 10 min gange til gamlebyen. Stort rom med stort bad. Rent og fint. Fin bakgård, hvor man kan slappe av fra byens ståk. Hyggelig betjening. God frokost og fin restaurant.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Rolf W
Anmeldt 15 juli 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Utmerket service, god mat, rent og fint, og praktisk beliggenhet for å komme til ulike steder i byen. Anbefales! De hadde gode turpakker hvor vi ble hentet inne på hotellet.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, EVEN M
Anmeldt 22 juni 2017

For et fantastisk flott og nydelig hotell!!! Rent og pent!! Gode senger, og egen montert air-condition på rommet som virkelig fungerer! Ligger veldig sentralt til alt. Flott og god frokost, med det meste. Gratis prosecco til frokosten :) restauranten var kjempe flott med veldig god mat om man ønsket å spise på hotellet. Her vil vi så absolutt bo neste gang vi kommer til Krakow! Anbefales! God service, hyggelige folk i resepsjonen!

Opphold: mai 2017
Takk, Nina S
Anmeldt 12 juni 2017 via mobile enheter

Valgte hotellet ut fra tripadvisor anbefaling. Veldig fornøyd med super beliggenhet. Store flotte rom og kjempegod restaurant som virkelig kan anbefales. Koselig hage som ikke har trafikkstøy og ligger i en bakgård.

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Anne F
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Krakow hotellene
Kazimierz
Queen Boutique Hotel
Stare Miasto
Betmanowska Main Square Residence
Sheraton Grand Krakow
Nr. 40 av 265 i Krakow
2 149 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Metropolitan Boutique Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Metropolitan Boutique Hotel

Adresse: ul. Berka Joselewicza 19, Krakow 31-031, Polen
Telefonnummer:
Beliggenhet: Polen > Sør-Polen > Lesser Poland Province > Krakow > Kazimierz , Stare Miasto
Fasiliteter:
Bar/salong Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Suiter Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 7 av 265 hoteller i Krakow
Prisnivå: kr 655 - kr 1 637 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Metropolitan Boutique Hotel 4*
Antall rom: 59
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Metropolitan Boutique Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?