Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Dette er et flott hotell i et rolig strøk, likevel sentralt. Ligger i jødekvartalet, men bare 10 min gange til gamlebyen. Stort rom med stort bad. Rent og fint. Fin bakgård, hvor man kan slappe av fra byens ståk. Hyggelig betjening. God frokost og fin restaurant.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Rolf W
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Utmerket service, god mat, rent og fint, og praktisk beliggenhet for å komme til ulike steder i byen. Anbefales! De hadde gode turpakker hvor vi ble hentet inne på hotellet.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, EVEN M
Anmeldt 22. juni 2017

For et fantastisk flott og nydelig hotell!!! Rent og pent!! Gode senger, og egen montert air-condition på rommet som virkelig fungerer! Ligger veldig sentralt til alt. Flott og god frokost, med det meste. Gratis prosecco til frokosten :) restauranten var kjempe flott med veldig god mat om man ønsket å spise på hotellet. Her vil vi så absolutt bo neste gang vi kommer til Krakow! Anbefales! God service, hyggelige folk i resepsjonen!

Opphold: mai 2017
Takk, ninasK7571XN
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Valgte hotellet ut fra tripadvisor anbefaling. Veldig fornøyd med super beliggenhet. Store flotte rom og kjempegod restaurant som virkelig kan anbefales. Koselig hage som ikke har trafikkstøy og ligger i en bakgård.

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Anne F
Anmeldt 12. juni 2017

Vi var tre kamerater som tilbrakte en langhelg her. Det første som møtte oss var en hyggelig resepsjonist som velvilligt besvarte alle våre spørsmål om severdigheter etc. i Krakow.
Beliggheten er perfekt i forhold til gamlebyen, det jødiske kvartalet og mye mer.
Rommet var veldig bra, rent og pent. Veldig godt isolert, ikke en lyd å høre fra andre rom.
Hotellet har et hyggelig uterom / bakgård med bord, stoler og solsenger.
Veldig god frokost. Gratis champagne hver søndag, men kvaliteten på den var ikke noe særlig.
Alt i alt så er dette et hotell jeg vil anbefale til venner og kjente, og alle dere andre :)

Romtips: Vi hadde rom i 4. etasje (toppetasjen) over inngangspartiet. Hotellet ligger i en blindgate, dvs. nesten ingen trafikk.
  • Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, Sigve N