Christian H
  • ZenHotels.com
    kr 1 034
3.6 km fra Metropolitan Boutique Hotel
Gratis parkering
Se flere hoteller i Krakow
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hotellet fremstår som rent og moderne. Betjeningen var veldig serviceinnstilte, og snakket godt engelsk.

Anbefaler hotellet til de som ønsker å bo sentralt ved det jødiske kvartalet, og gamlebyen.

Kan i tillegg anbefale restauranten som ligger i forbindelse med hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, hfjeld
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Vi bodde fra 5 netter på hotellet, rom 214 Junior suite. Ett fantastisk rom, med et enormt bad. Rent og pent hotell. En grei beliggenhet i forhold til gamlebyen. Litt sjabby nabolag, for den som bryr seg om det. Flott frokost som inneholdt det meste. Fin restaurant i hotellet for middag, og bar også. Rikelig påfyll av toalettsaker. Veldig hyggelig personale i resepsjon og frokostsal. Kan virkelig anbefale dette hotellet. :-))

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, nftm
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Det var et flott hotell sentralt. Rommene var romslige og rene. Vi hadde rom med vindu mot bakgården så vi hadde ikke noe problem med støy. Maten i restauranten var fantastisk. Og det var servicen også.

Takk, ragelis
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Et helt supert hotell, med kjempe god service! Hotellet ligger i byen, men ligger likevel stille og rolig til. Bestilte biff der den ene dagen, og den er til å anbefale på det sterkeste! Rommene er også rene og fine.

Takk, Hansen3195
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

En fint og stilig hotell. Ligger sentralt ift. Jødekvarteret, restauranter og barer. Fresht hotellrom, høyt under taket. Kritikk på rommet var at TV kanaler var svært av dårlig kvalitet, bildet hoppet og var uklart på samtlige kanaler. Vannet i dusjen varierte også veldig på temperatur. Litt enkel frokostbuffet. Hyggelig og blid betjening. Ellers godt fornøyd med oppholdet.

Takk, elises175