“Bad”
Anmeldelse av The Dog in the Fog

The Dog in the Fog
Vurdert som nr. 572 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Sjefen var frekk og stirret på oss..
Han sa at jeg trengte underliv for at vi var litt høylytte...
han satt å drakk med gjestene og burde slappe av, da vi brukte mye penger der

Takk, 757heleneb

Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Et forferdelig sted, ble lurt av eieren. Ikke gå hit.
Dårlig service og eieren er det dårligste menneske jeg har møtt.
Mitt mastercard ble i tillegg dobbelt belastet.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Jo V
Anmeldt 28. november 2017

Var innom for en øl. En meget trivelig brun pub med det rette trykket. Her kunne jeg faktisk vært oftere.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 371franki
Anmeldt 14. august 2017

Vi har vært her mange ganger og har alltid blitt tatt godt imot. Anbefales på det sterkeste. Kjekk betjening, godt øl.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Oddny E
Anmeldt 21. august 2015 via mobile enheter

Artige lokaler, hyggelig betjening. Vi bestilte et utvalg av dumplings og kylling med BBQ saus. Ikke de mest spennende rettene, men helt OK en torsdagskveld. Gode drinker.

Dato for besøk: august 2015
Takk, oddarner2014

Reisende som så på The Dog in the Fog, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i The Dog in the Fog? Del dine erfaringer!