“God mat og drikke”
Anmeldelse av FAB Fusion

FAB Fusion
Vurdert som nr. 38 av 2 096 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk, Fusion
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde hyggelig kveld med 3-retters middag. En av oss med matallergi, så litt justering på rettene ble det- men det klarte kjøkkenet (med unntak av brødmat, som alle inneholdt melk)
Forretten var god, hovedretten var veldig bra. På desserten ble kjøkkenet utfordret til å lage noe annet enn fruktskål da de ikke hadde desserter uten melk på menyen- noe de klarte med bravur. Behagelig og rolig stemning i restauranten, og hyggelig service.

Takk, torilh279

Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, veldig god service. Anbefales!

De har mange forskjellige retter, vi valgte polske piroger og en asiatisk svinerett. Begge retter var veldig gode, service og tid var også veldig bra.

Vi har spist på 5-6 restauranter i byen nå, dette er den beste så langt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, knallgrimsen
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest gode anmeldelser valgte vi å dra hit for å spise, men maten var etter vår mening ikke spesielt god. Vi spiste to forskjellige pastaretter som rett og slett var veldig skuffende. Brødet vi fikk før middagen var det beste med besøket.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, idamarieh2018
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Spiste blåskjell til forrett og pasta med reker til middag. Forretten var helt fantastisk! Hovedretten var veldig god den og, men var ekstra fornøyd med forrett. De fleste av de andre som var med gikk for biffen til både forrett og dessert, og den fikk masse skryt. Topp mat!

Dato for besøk: september 2017
Takk, siljehag
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat med fantastisk service. Behagelig piano musikk. Gode drinker. Koselig lokale med gode stoler og bord.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Trond2364

Reisende som så på FAB Fusion, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i FAB Fusion? Del dine erfaringer!