Turpol - Day Tours
Auschwitz-Birkenau Privat tur med Svensk talende guide

Vi booket en privat dagstur for 8 personer, med Svensktalende giude. Hun var veldig flink... les mer

Anmeldt 9. mars 2020
hebbe250
Kleppe, Norge
Skoletur

Vi brukte Turpol i forbindelse med en skoletur for 10. klasse, og vi satt igjen med bare positive... les mer

Anmeldt 12. september 2019
trondh583

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi brukte Turpol til og fra flyplassen og en guidet tur til Aschwitz-Birkenau. Ble hentet til rett tid i nye biler. Hyggelige sjåfører og vær guide i Auschwitz og Birkenau, Gabriella var svært kunnskapsrik og dyktig. Guidet oss på svensk og det var ingen problem med å forstå henne. Vi bruker garantert Turpol igjen ved neste besøk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, annjeanettem2015
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Jeg vil bare rette en stor TAKK til Turpol sin fantastiske kundeservice og guidet turer! Dere gjorde så familien min koste seg uendelig mye på tur med dere - og min far fikk verdens beste feiring av sin 60 års dag.
Vi var i kontakt hele tiden på Email med Monika, som hjalp oss å sette sammen turer med svensktalende guide.
Vår første tur var på Schindlers Fabrikk, med fantastiske Urcula som guide. Utrolig koselig, og ikke MINST kunnskapsrik, dame. Videre tok hun oss med på vandring i byen, viste oss ting vi hadde sett på museet, og lærte oss MASSE om Krakow og jødene under 2. Verdenskrig +++.
Vår andre tur var til Saltgruvene med super herlige Katarina. En dame med LIKE MYE kunnskap og en liten spøk på lur til tider. Vi ble hentet av minibussen ved hotellet og alt gikk veldig godt planlagt. 2 timer svensk guide tur i Saltgruvene - ett minne for livet!
Vår tredje tur var til Auschwitz-Birkenau - vårt høydepunkt - og min far sin store drøm å se i virkeligheten. Vi ble igjen hentet av minibuss ved hotellet - og vi hadde med en utrolig hyggelig guide som het Kristoffer, svensktalende nok en gang. Denne gikk over all forventning, og med Kristoffer, som er ekstremt kunnskapsrik, var dette virkelig en fantastisk avslutning på vår uke i Krakow.

Dere har gitt oss ett minne for livet! Tusen takk, Monika, Urcula, Katarina og Kristoffer.

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, MLO1991
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Turen ble bestilt på nett og responsen fra Turpol var rask og effektiv. Vi ble hentet på hotellet til avtalt tid og turen ble en minnerik opplevelse. Guiden, som snakket flyende svensk, var svært kunnskapsrik og klarte å skape en god atmosfære rundt en tragisk historie. Anbefaler virkelig Turpol.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Halvard2015
Anmeldt 10. mai 2018

Bestilte turer med svensktalende guide både til Auschwitz-Birkenau og til Saltgruvene i Wieliczka. Vi ble begge dager hentet på hotellet og reiste i minibuss til attraksjonene. Vi hadde samme guide, Gabriela, begge dagene. Hun var utrolig kunnskapsrik og veldig flink til å formidle. Jeg har en gang tidligere vært i Auschwitz-Birkenau, men da med engelsktalende guide. Fikk mye mer utbytte av denne turen enn forrige gang. Anbefaler Turpol og deres svensktalende guide som var utrolig flink. Saltgruvene i Wieliczka besøkte jeg for første gang og jeg angrer ikke. Det var en veldig fin opplevelse.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Helen1965Norge
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi booket to utflukter med dette firmaet.

Dag 1 var vi i Auschwitz Birkenau, vi ble hentet og levert like ved hotellet. Bilturen tok ca 1t 15 min fra Krakow sentrum. Vi hadde forhåndsbestilt lunsj, og det var en raus porsjon. Guidingen var bra, svensktalende, og varte i ca 3 timer.

Dag 2 var vi i saltgruvene, og ble hentet/levert like i nærheten av hotellet. Guidingen var på engelsk, men var greit forståelig. Fin opplevelse.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, 738olemortenj