Expedia.comUSD 84
Vio.comUSD 84
HurbUSD 88
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Booket hotellet gjennom Booking.com ved å se på tilbakemeldinger fra andre gjester , og det svarte til forventningene . Rimelig pris, flott service, god frokost, store rom,rent og pent og rett ved markedsplassen og Maria kirken. Kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ninahI6963QD
Hotel_Wit_Stwosz, Kierownik ds. gości på Wit Stwosz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Dear Nina, I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you would recommend us to a friend. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,

Anmeldt 20. april 2017

Familie på fire, leide to rom. Begge rommene var veldig fine og ordentlig, ryddige og rene. Rommet ble ryddet og vasket hver dag. Frokosten var ypperlig, og i tillegg til "standard frokost" med rundstykker, frokostblanding og pålegg, var det også mulig å bestille varm mat som toast og pannekaker! Veldig hyggelig personale også. Alt i alt svært fornøyde!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Synnemolnes98
Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Et lite og trivelig hotell 4min å gå fra tøyhallen/torget. Rene store og lite slitte rom, svært serviceminded betjening, fantastisk fin stemningsskapende frokostsal med god frokost.
Har vært her før, trivdes stort og kom nå igjen. Fremdeles godt innenfor og godt over våre forventninger, så vi kommer nok tilbake og anbefaler det på det sterkeste til hvem som helst :)

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, Ronny R
Anmeldt 5. mai 2016 via mobile enheter

Flott hotell med hyggelig og hjelpsomt personell. Veldig bra rom;reint, flott bad og gode senger. Store rom med god plass for ekstra senger. Frukosten på hotellet var super, alt du trenger og mere til... Hotellet sin beliggenhet er heilt super i forhold til kort gangavstand til park området, shoppingsenter og til Markedsplassen m.m i byen.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Pathfinder496955
Hotel_Wit_Stwosz, Kierownik sprzedaży på Wit Stwosz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2016

Dear Helga Ø,

Thank you very much for your kind review. We are very happy that our staff was welcoming and we are delighted that you enjoyed the location of Wit Stwosz Hotel, as well as rooms and our breakfasts! We hope that you will stay with us again, soon!

Best regards,
Aleksandra

Anmeldt 12. november 2015

Det er mye positivt med dette hotellet: fin beliggenhet i Gamlebyen, trivelig frokostrom i hvelvkjeller, store rom, hyggelig betjening. Det som trekker ned for min del er at madrassene i sengene er veldig harde, med fjærer som skjærer inn i ryggen og gjjorde natten slitsom.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Toa71
Hotel_Wit_Stwosz, Kierownik sprzedaży på Wit Stwosz Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2015

Dear Toa71,

Thank you very much for taking your time to write a review! We love to hear that you enjoyed your stay in our hotel.

We are glad that you liked the location in the heart of Kraków, our breakfasts and staff. We really appreciate it!

Thank you also for sharing with us your feedback about the mattress. The mattresses are new, however we will check if any of them needs to be replaced, to ensure your maximum comfort and convenience.

We look forward to your next stay!

Best regards,
Aleksandra