“Må besøkes”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 4. januar 2019

Mat , vin , øl og service overgår det som du kan forvente i fleste europeiske byer inkl franske. Posjonene var rikeleig og anbefalt Polsk vin overaskende god.! Sjefen selv som har gått gradene i mat og restaurant bransjen var også tilstde denne kvelden og han blikk fulgte godt med samt kom til vårt bord og snakket perfekt engelsk ( Candadisk +Polsk opprinnelse etter hva forsto) ). Snaile hvitløksmør (starter)og andebryst ( hovedrett)må bare spises her!

Takk, OddG59
Marek W, Właściciel på Introligatornia Smaku, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Thank You very much, for Your opinion. We`ve got hope You`ll back to our restaurant soon !

1923 av 2 506 anmeldelser

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

God mat til fine priser. Hyggelige servitører som hele tiden var på plass. Fikk en liten forret på huset, noe vi ikke hadde forventetAlt i alt en veldig fin opplevelse:) kommer gjerne tilbake

1  Takk, Monamat
Anmeldt 16. oktober 2018

Drop in lunsj - hadde lest om stedet. Lite sted i jødekvartalet, men vel verdt et besøk! Overraskelse var stor da han plutselig kom med forrett på huset - kjempegodt. Spiste da bla salat, , kyllingfilet og okse kjake. Hyggelig mottagelse, veeldig god mat for alle. Kylling perfekt stekt, skinnet utmerket, filet saftig , supergodt. Spurte om anbefaling, vin - kjempegod anbefaling som ikke var den dyreste! Det setter vi pris på! En av oss hadde øl til maten.
Vi gikk innom dagen etter og bestilte bord for middag, var enige om at dette var hittil beste maten i Krakow. Og vi skulle ikke angre. samme hyggelig servitør som tok imot, etter bestilling spurte om vi skulle ha samme vin som i går, og om herren skulle ha øl også i dag..! Service triks, javel. Men for meg viser det en som følger med på sine kunder, og scoret supert på det hos oss. Og for en mat. Andebryst helt supert -rosa-saus som bar tydelig preg av innsats, smaker-redusering. Stekte pærer ++ 2 retter av gris og biff , begge så møre og gode smaker, at vi skjønt enige om beste vi spiste på vår tur i Krakow. Avslutte med liten likør , også på huset! Anbefaler tur hit.

3  Takk, evehaugs
Anmeldt 8. oktober 2018

Introligatornia Smaku finner du i den jødiske bydelen Kazimierz, og det anbefales et besøk! Ypperlig service og velsmakende retter til en hyggelig pris. Ikke altfor stort lokale gjør at det er god grunn til å anbefale en reservasjon av bord på forhånd. Så vel and som indrefilet er mer enn godkjent, godt utvalg av vin og håndverksøl.

2  Takk, Lorentzen
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. 11 personer til bords og alle veldig fornøyde. Deilig forrett på huset, veldig hyggelig. Anbefales på det sterkeste. Besøker restauranten gjerne igjen.

Takk, 958stinek

Reisende som så på Introligatornia Smaku, så også på