“Fantastisk 😊”
Anmeldelse av Introligatornia Smaku

Introligatornia Smaku
Få mat levert
Vurdert som nr. 11 av 2 116 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Her er bare maten og servicen helt fantastisk
Det er en liten restaurant som drives av Mark med familien, han er kokk og eier, det gjør det ytterste for at man skal ha en fantastisk opplevelse så vil du ha god mat og en bra opplevelse så er dette stedet å spise på
Takk for en fantastisk kveld i går Mark
Mvh
Roy

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, royhelgel

Anmeldt 9. mars 2020

En intim og liten restaurant med meget serviceinnstilt personale, utrolog god mat og drikke. En av de beste restaurantene vi var innom i løpet av vår 4 dagers Krakow tur. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2020
3  Takk, elintnu
Anmeldt 30. januar 2020

Nydelig mat og god service! Anbefales! Vi spiste lamme skanke og burger. Begge deler var veldig godt.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Morkene
Anmeldt 14. desember 2019

Fantastisk god mat, hyggelig atmosfære og betjening. Anbefales, høydepunkt hittil i vårt Krakow besøk.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, Passat77
Anmeldt 12. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Vi bestilte scampi og tartar til forrett, og and og kaninlår til hovedrett. Alt smakte ypperlig. God dessert også, som besto av hjemmelaget is og frukt. Vi fikk også en starter på huset, med en paté, samt en solbærlikør med honning som avslutning på måltidet. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, O7192EFirenew

Reisende som så på Introligatornia Smaku, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Introligatornia Smaku? Del dine erfaringer!