“Hyggelig liten restaurant ”

Czarna Kaczka The Black Duck
Vurdert som nr. 15 av 1 822 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Liten restaurant som har spesialisert seg på and. En av rettene som ble bestilt ved vårt bord (andebryst) var ikke mør, men resten av maten vi fikk var veldig god. Utmerket dessertmenyen. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening. Populær restaurant så her kan det lønne seg å bestille bord.

Takk, Lars T

Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Her var det fullt, men vi fikk bord heldigvis. Veldig god mat og ikke minst service av alle damene som jobber her. Det er absolutt must om du er i Krakow, trust me! Mye godt å velge blant. Duck is good!

1  Takk, Kashif M
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten via TripAdvisor og gikk hit for å spise polsk lunsj.
Servicen var veldig hyggelig, maten var samlet sett grei.
Friterte piroger med spicy andekjøtt var godt. Også rødbetsuppa, som var som en skål med varm toddy. Gryterett med kjøtt og gulrøtter var ikke fullt så god. Den manglet salt, og kardemommesmaken dominerte.
Alt i alt et hyggelig sted å spise en grei lunsj for lite penger midt i gamlebyen.

Takk, EmirW
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Hvis du er ute etter god and i alle former og forøvrig et godt kjøkken, så kan dette anbefales. Deres franske Merlot var også en god Husets vin. Fin og hyggelig bakhage akkurat langt nok unna Gamlebyens ståk og mas i hovedgatene.

Takk, Lars R
Anmeldt 13. juni 2017

Liten og trivelig og en hovmester som gjorde alt for å skaffe bord. Praktisk plassering i samme bygg som Hotel Wawel.

Takk, Dagfinn B

Reisende som så på Czarna Kaczka The Black Duck, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Czarna Kaczka The Black Duck? Del dine erfaringer!