Høydepunkter og skjulte perler i Krakow

Bestill på forhånd
fra
USD 89,87
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Lost Souls Alley på
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var noe av det beste og skumleste jeg har vært med på, adrenalinet var på høyt nivå og følelsene i beina var borte gjennom hele skrekkturen.
Fikk med meg suvenirer i form av blåmerker og sår.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Tina A
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Skrekkslagen opplevelse med mye gøy og redsel! Anbefales på det sterkeste visst du vil ha en opplevelse av redsel

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 642eirikd
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Jeg ser på meg selv som en person som overhode ikke er redd i det hele tatt , men jeg og vennene jeg var der med løp rundt og skrek som bare det! 10/10 det skumleste, men også kuleste jeg har gjort på lenge. Anbefales sterkt!

3  Takk, W5793VQandr_s
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dette må bare oppleves. En utrolig skremmende opplevelse som gir et utrolig adrenalinkick. De som jobber her er ekstremt profesjonelle! Hvis ikke man tar turen innom dette steder går man glipp av en opplevelse for livet

Takk, K4548JNmartink
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Hit bør du dra med vennene dine! Kjempemorsom opplevelse hvor du må løse ulike skrekkfilminspirerte gåter for å komme deg til neste rom. Adrenalinet pumpet både under og etter.

1  Takk, Fredrikzvett