Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Agoda.com
HurbUSD 102
Anmeldt 13. juli 2018

Sentralt beliggenhet i nær avstand til gamlebyen. Rommet var stort og fint. Ypperlig seng, topp renhold og meget god og variert frokost. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende. Har ingen betenkelighet med og anbefale dette stedet.

Romtips: Ba om stille rom, noe vi fikk
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tgrunnfo
Joanna_Domanska, Operations Manager på Vienna House Andel's Cracow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear tgrunnfo,
Thank you for taking the time to write a TripAdvisor review following your recent stay with us. I am delighted to read your feedback and thank you for your wonderful comments, especially your recommendation. Looking forward to your return.

Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Flott hotell med suveren beliggenhet ved jernbanestasjonen og kjøpesenteret Galeria Krakowska. 10 minutter til torvet i gamlebyen. Rent og pent, hyggelig personale. God mat. Fine og romslige rom, stort og lekkert bad med separat dusj i tillegg til badekar. Anbefales!!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, hilder2016
Joanna_Domanska, Operations Manager på Vienna House Andel's Cracow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time giving us such an excellent review and the highest rate. We are pleased that you had a good stay with us and we could meet all your expectations. It is so nice to hear you found our rooms nice and spacious, staff nice and our food good. As you mentioned the location is great to make a base to explore what Krakow has to offer.
Please do not forget to recommend us to your friends. We are looking forward welcoming you again soon in Cracow.
With kind regards,

Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Nærhet til kjøpesenteret og kanskje 15 å gå til torget, Hyggelige og hjelpsomme betjening og Stort bad var noe av det vi satt pris på . Vi trodde frokost var inkludert, men viste seg motsatte. 15 € for frokost for en person er for mye.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Reza N
Svar fra ledelsen:Besvart 21. august 2017

Dear Guest,
Thank you for your review and comments about our hotel. I am glad that you liked our location, huge bathroom as well as our friendly staff.
Please note that if you book your breakfast at the time of making your reservation, you enjoy a reduction on the breakfast price.
Thank you once again and I am looking forward to welcoming you back soon.

Anmeldt 2. mai 2017 via mobile enheter

Hyggelig og svært god service. Nydelig frokost og hyggelig bar. 2 min. å gå til hotellet fra jernbanen. Tog fra flyplassen hver 30.min.4 min. til gamlebyen. Det eneste vi kunne ønske oss var at sengen var mykere. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, GreteNorway
Joanna D, Operations Manager på Vienna House Andel's Cracow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your positive experience on TripAdvisor.
We are proud that you enjoyed your stay and our location which is the most convenient in Cracow!
We look forward to welcoming you back to andel's by Vienna House Cracow in the near future.

Anmeldt 15. april 2017

hotellet ligger perfekt til ved galleria et stort kjøpesenter som er åpent alle dager, togstasjon og buss og det er 4 minutter å gå til gamlebyen. en togbillett fra flyplass til hotellet (glowny/main station) koster ca 9 zl (22 nkr) du kan kjøpe billett på terminal eller på toget. rommet var pent, litt lite, stille og rent da vi kom. kjøleskap og safe på rommet. senga var litt for hard. de skiftet ikke laken på senga vår på de 4 nettene vi var der. frokosten var veldig bra div brød, egg, eggerøre, pølser, laks, kaker, frukt, oster osv. likte at jeg måtte bruke romkortet for å starte heisen.

Romtips: velg rom høyt oppe med utsikt mot torg
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, lindaaa9
Joanna D, Operations Manager på Vienna House Andel's Cracow, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2017

Dear Linda,

Thank you very much for your time to write your constructive feedback about your recent stay with us. We are so grateful for all comments, negative or positive, as we believe it is the best way how we can improve our services. Your comment will be shared with our entire team.
We are looking forward to welcome you to our property.