2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 203
ZenHotels.comUSD 212
Anmeldt 8. februar 2017

Hotell Stary har topp beliggenhet midt i gamlebyen. Herlig spa og massasje. Servicen er kjempegod. Noen rom med en liten balkong. Takterrasse med restaurant som er åpen sommerhalvåret. Tror alle rom har boblebadekar. Anbefales på det sterkeste!!

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, solsara
Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet og en veldig behagelig spa avdeling som ble flittig brukt. Sengen var meget komfertabel. Veldig lytt mellom rommene, kanskje pga eldre bygning. Det var ganske så kult modernisert samtidig som den eldre delen var tatt vare på. Litt for moderne i frokostsalen. Ikke hyggelig sted å innta morgenkaffen. Personalet var hyggelige og hjelpsomme når jeg spurte om hjelp.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 2nil
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Vi var 5 par på vennetur, og dette var en perfekt base med gangavstand til det meste! Mange gode spisesteder i nærheten og superbra restaurant på hotellet! Deilig takterrasse som var et perfekt møtested før vi skulle ut på kvelden! Bra service og flinke massører!

Takk, Sightseer645229
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Flott hotell like ved den åpne plassen sentralt i Krakow.
Bar og restaurant på taket. Flott spa anlegg nede. Rommet vi hadde var i 2.etg
Veldig høyt under taket.
Det er mange restauranter like ved og den store åpne plassen og. Park og slott like ved. Du går og lett til alle ting i sentrum. Hyggelig personale alle steder
Absolut å anbefale

Takk, Vidar_23
Anmeldt 17. mai 2016 via mobile enheter

Flott hotell i hjerte av Krakow og med flotte Rynek som nærmeste nabo. Store, moderne og gode rom. God frokost og flott restaurant. Gode fasiliteter som takterrasse, trimrom, sauna og svømmebasseng Har vært i Krakow flere ganger og bodd på flere forskjellige hotell. Hotel Stary kan absolutt anbefale stedet.

Takk, eteslo