“Flott hotell med veldig bra beliggenhet.”
Anmeldelse av Spatz Aparthotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Spatz Aparthotel
Nr. 39 av 265 hoteller i Krakow
Anmeldt 26 oktober 2017

Veldig bra beliggenhet, store og rene rom, bra frokost, og når været i tillegg var strålende ble oppholdet på Spatz veldig bra. Bodde i 2 etg og da er ikke trapper noe problem. Generellt må jeg si at Krakow fremsto som en megen ryddig og ren by, og selv om bygningenei gamlebyen ikke har alt krimskramset man ofte finner i gamle byer var det veldig flott å bevege seg der.

• Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, runeolsen67
Marta K, Kierownik recepcji på Spatz Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 november 2017

Kjære gjester,

Takk så mye for din fantastiske reviev.
Det er ikke noe bedre for oss å vite at du tilbrakte en fin tid med oss.
Takk for at du setter pris på våre ansatte, rom og renslighet.
Vi håper at på neste reise til Kraków vil du velge oss igjen! Ha en fin dag !

Vennlig hilsen,
Marta Kutrzeba - Front Office Manager

Anmeldt 27 juli 2017 via mobile enheter

Vi tilbragte tre netter her i forbindelse med vårt opphold i Krakow. Vi fikk rom i 2 etg, med rom inn mot bakgården. Vi hadde bedt om rom med utsikt mot byen, men det var i og for seg greit at det ikke ble slik, bortsett fra at matlukt og musikk fra tidlig morgen kom inn på rommet.
Rommet var noe slitt, men enkelt, pent og rent. Frokosten på hotellet var meget bra. Her kunne man bestille både omelett og pannekaker om man ønsket. Beliggenheten var også veldig bra, kort vei til det meste man bør få med seg i byen. Vi angret ikke på dette valget og kan trygt anbefale det til andre om man ikke har veldig stor krav til hotellet.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, 2014Eva
Jakub K, Guest Relations Officer på Spatz Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29 oktober 2017

Kjære gjest,

tusen takk for å dele en så innsiktsfull mening om hotellet vårt. Vi er glade for at du likte tiden du bruker med oss. Vi prøver alltid å tildele rom som ønsket, vi vil sørge for å forbedre det. Også, høre deg likte våre frokoster gjør oss veldig glade.

Vennligst sørg for å bli hos oss når som helst du besøker Kraków!

Vennlig hilsen,
Jakub Katański - Guest Relations Officer

Anmeldt 4 desember 2016

Flott lite hotell,nydelige senger,flotte rom,herlige produkter på badet, deilig frokost og flott betjening.Minuset var trappene,men resepsjonen fikset rom i første for meg(med et smil) Herlige små restauranter rundt i gatene. Baren var deilig å sette seg ned i før leggedags. Så bare ta dere en tur.

• Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Nina J
Marta G, Kierownik recepcji på Spatz Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 desember 2016

Kjære Nina J,

Takk så mye for et kort, men omfattende mening om Spatz Aparthotel .

Vi er så glad for at du er fornøyd med ditt siste opphold i Spatz Aparthotel .

Håper å se deg igjen !

Godt nytt år !

Yours Sincerely,
Marta Góralczyk
Front Office Manager

Anmeldt 15 november 2016 via mobile enheter

Dette hotellet vil vi anbefale på det sterkeste. Trivelig betjening, koselige og reine rom! Beliggenheten er også kjempebra.

Det eneste man må være obs på er at hotellet ikke har heis, men for unge og spreke folk er ikke det noe problem.

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Lene W
Marta G, Kierownik recepcji på Spatz Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 november 2016

Kjære Gjest,

Vi vil gjerne takke deg for den korte, men svært informativ mening om vår Aparthotel Spatz.

Det er sant at mangelen på en heis kan være en plage, men i nær fremtid, vil vi bygge en heis.

Takk for at du setter pris på våre ansatte, rom og plassering.

Vi inviterer deg til å besøke oss igjen.

Ha en fin dag !

Med vennlig hilsen / Yours Sincerely,
Marta Góralczyk
Front Office Manager

Anmeldt 9 november 2013

Fint hotell med god beliggenhet. Hotellet lå en liten gåtur fra torget i Krakow sentrum (omtrent 10 minutter).
Personalet var svært behjelpelige og behersket engelsk godt. Fikk mye hjelp til å finne resturanter og kjøpesenter samt booke plass på utflukter.
Rommet vi fikk var stort og rent. Savnet en safe på rommet, men hotellet virket såpass proffesjonelt at jeg ikke var redd for tyveri.

• Opphold: november 2013, reiste som et par
Takk, SSvivi
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Krakow hotellene
Kazimierz
Qubus Hotel Krakow
Nr. 46 av 265 i Krakow
1 700 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Spatz Aparthotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Spatz Aparthotel

Adresse: ul. Miodowa 11, Krakow 31-055, Polen
Beliggenhet: Polen > Sør-Polen > Lesser Poland Province > Krakow > Kazimierz , Stare Miasto
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.24 familiehotell i Krakow
Nr.39 romantisk hotell i Krakow
Prisnivå: kr 458 - kr 915 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3,5 stjerne — Spatz Aparthotel 3.5*
Antall rom: 28
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Spatz Aparthotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Aparthotel Spatz Krakow
Aparthotel Spatz Hotel Krakow

Er dette din oppføring på TripAdvisor?