Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi tilbragte tre netter her i forbindelse med vårt opphold i Krakow. Vi fikk rom i 2 etg, med rom inn mot bakgården. Vi hadde bedt om rom med utsikt mot byen, men det var i og for seg greit at det ikke ble slik, bortsett fra at matlukt og musikk fra tidlig morgen kom inn på rommet.
Rommet var noe slitt, men enkelt, pent og rent. Frokosten på hotellet var meget bra. Her kunne man bestille både omelett og pannekaker om man ønsket. Beliggenheten var også veldig bra, kort vei til det meste man bør få med seg i byen. Vi angret ikke på dette valget og kan trygt anbefale det til andre om man ikke har veldig stor krav til hotellet.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, 2014Eva
Jakub K, Guest Relations Officer på Spatz Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2017

Kjære gjest,

tusen takk for å dele en så innsiktsfull mening om hotellet vårt. Vi er glade for at du likte tiden du bruker med oss. Vi prøver alltid å tildele rom som ønsket, vi vil sørge for å forbedre det. Også, høre deg likte våre frokoster gjør oss veldig glade.

Vennligst sørg for å bli hos oss når som helst du besøker Kraków!

Vennlig hilsen,
Jakub Katański - Guest Relations Officer

Anmeldt 4. desember 2016

Flott lite hotell,nydelige senger,flotte rom,herlige produkter på badet, deilig frokost og flott betjening.Minuset var trappene,men resepsjonen fikset rom i første for meg(med et smil) Herlige små restauranter rundt i gatene. Baren var deilig å sette seg ned i før leggedags. Så bare ta dere en tur.

• Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Nina J
Marta G, Kierownik recepcji på Spatz Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2016

Kjære Nina J,

Takk så mye for et kort, men omfattende mening om Spatz Aparthotel .

Vi er så glad for at du er fornøyd med ditt siste opphold i Spatz Aparthotel .

Håper å se deg igjen !

Godt nytt år !

Yours Sincerely,
Marta Góralczyk
Front Office Manager

Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Dette hotellet vil vi anbefale på det sterkeste. Trivelig betjening, koselige og reine rom! Beliggenheten er også kjempebra.

Det eneste man må være obs på er at hotellet ikke har heis, men for unge og spreke folk er ikke det noe problem.

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Lene W
Marta G, Kierownik recepcji på Spatz Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2016

Kjære Gjest,

Vi vil gjerne takke deg for den korte, men svært informativ mening om vår Aparthotel Spatz.

Det er sant at mangelen på en heis kan være en plage, men i nær fremtid, vil vi bygge en heis.

Takk for at du setter pris på våre ansatte, rom og plassering.

Vi inviterer deg til å besøke oss igjen.

Ha en fin dag !

Med vennlig hilsen / Yours Sincerely,
Marta Góralczyk
Front Office Manager

Anmeldt 9. november 2013

Fint hotell med god beliggenhet. Hotellet lå en liten gåtur fra torget i Krakow sentrum (omtrent 10 minutter).
Personalet var svært behjelpelige og behersket engelsk godt. Fikk mye hjelp til å finne resturanter og kjøpesenter samt booke plass på utflukter.
Rommet vi fikk var stort og rent. Savnet en safe på rommet, men hotellet virket såpass proffesjonelt at jeg ikke var redd for tyveri.

• Opphold: november 2013, reiste som et par
Takk, SSvivi
Anmeldt 24. juli 2011

Flott beliggenhet og god service. Ansatte var hyggelige og behjelpelig med det meste. Godt renhold. Selve rommet var bra, men hadde problemer med tett vask og døren på rommet hadde en 3 cm glippe ut mot gangen. Alt i alt svært fornøyd, med noen få unntak

• Opphold: juli 2011
Takk, Chris622